Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Eigenlijk niet, tenzij het goedkoop was omdat je diesel i.p.v. benzine hebt getankt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Water door de benzine komt wel eens voor.

De ondergrondse tank is dan lek geraakt doordat de kathode uitgewerkt is en geen bescherming meer bied tegen doorroesten.

Het water komt dan onder in de tank te staan. Is de tank bijna leeg heb je een goeie kans dat er water meekomt bij de benzine.

Met diesel is het van hetzelfde laken en pak.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude motoren werden uitgerust met een carburator, daar zitten een aantal sproeiers in die afgesloten worden door water.

De nieuwere generatie motoren zijn uitgerust met een injectie systeem met een injector per cilinder.

Als er dan een enkele injector verstopt zit door water loopt de motor onregelmatig, op drie cilinders of misschien zelfs wel op twee.

Wordt het zaakje warm verdampt het water en loopt de motor weer regelmatig.

Er zijn ook motoren met een zogenoemde multi point injector, die stoppen er ook mee als er water mee komt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon elke keer je tank geheel leegrijden en niet telkens bij blijven vullen.

Zo wordt elke keer die druppel water "verwerkt" en kan er zich ook geen water ophopen in je eigen tank die problemen gaat geven als je toch een keer tot de laatste druppel moet rijden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al gehoord wat men in Duitsland van plan is met de brandstofprijzen?

 

Een of ander lichtpunt heeft daar bedacht om de accijnzen op brandstof te gaan verhogen om zo de problemen met de asielzoekers te kunnen betalen en de grenzen beter te kunnen bewaken.  

 

Dan vraag ik me af of ze iemand die dit kan bedenken ook kunnen vragen om het geld wat is besteed aan zijn opleiding terug te laten betalen omdat dat toch ook weggegooid geld is geweest. Kunnen daar dat soort problemen mooi mee opgelost worden.

 

Maar ook, hoezo wordt de automobilist gezien als melkkoe?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de volledigheid, het voorstel uit Duitsland is om het in Europees verband te verhogen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je de indruk hebt dat het brandstof problemen hebt zou je het benzinefilter eens kunnen vervangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug on topic, De diesel doet vanavond 87,9 Cent/liter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...