Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


Jezus jongens, gaat jullie leven niet verder dan wat je in de tank van je auto gooit en wat je daarvoor moet betalen? Als ik dat voor mijzelf als referentie moet aanhouden ben ik morgen hier weg. In het land van de "dromen" kun je voor een habbekrats tanken. Maar een levens bedreigende aandoening die je niet met een volle tank gaat bekostigen levert niet veel meer op dan; kop  op, het gaat nog mee zitten; nog 6 maanden, dat is wat ik voor U heb, maar prijs U gelukkig, U rijdt wel bijna voor niks naar de dik betaalde niets toevoegende behandelingen, oftewel het laatste afscheid, kassa!! Gaan jullie ook zo met jullie lief om, wat ze kost? Is een lief uit de Fillipijnen niet goedkoper, ik prijs mij gelukkig dat ik nog wel wat meer weet dan dit geneuzel.

,

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je nog........... de tijd dat een liter super 67 cent koste? Hfl. wel te verstaan hé.

Ik wel, dan vroeg mijn vader op zaterdagmorgen om even naar de BP pomp te fietsen om te kijken wat de benzine koste en was de prijs laag genoeg dan werd er getankt om op zaterdag middag een eindje rond te rijden.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat moet dan rond 1972 geweest zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal inderdaad begin jaren 70 zijn geweest ik was 6 toen mijn ouders de 1e auto kochten, een licht blauwe ford  taunus.

Toen kon je als 6 jarige nog rustig op de fiets naar de stad zonder bang te hoeven zijn dat je van een rotonde werd gereden. (die was er alleen in Almelo)

Tanken gebeurde nog bij de fietsenzaak waar ze Union fietsen verkochten, als ik het nog goed heb was het bij Anton van Pluimers.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2018 om 20:29 zei waterpas:

Jezus jongens, gaat jullie leven niet verder dan wat je in de tank van je auto gooit en wat je daarvoor moet betalen? Als ik dat voor mijzelf als referentie moet aanhouden ben ik morgen hier weg. In het land van de "dromen" kun je voor een habbekrats tanken. Maar een levens bedreigende aandoening die je niet met een volle tank gaat bekostigen levert niet veel meer op dan; kop  op, het gaat nog mee zitten; nog 6 maanden, dat is wat ik voor U heb, maar prijs U gelukkig, U rijdt wel bijna voor niks naar de dik betaalde niets toevoegende behandelingen, oftewel het laatste afscheid, kassa!! Gaan jullie ook zo met jullie lief om, wat ze kost? Is een lief uit de Fillipijnen niet goedkoper, ik prijs mij gelukkig dat ik nog wel wat meer weet dan dit geneuzel.

,

 

Het ligt er maar aan wat je als individu belangrijker vindt in het leven: status en je daarvoor krom moeten werken en/of schulden maken of gaan voor levensgeluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kiekiek:

 

Het ligt er maar aan wat je als individu belangrijker vindt in het leven: status en je daarvoor krom moeten werken en/of schulden maken of gaan voor levensgeluk.

Het gaat hier over tanken en dat associeer jij al met status? 😵

Op 30-11-2018 om 19:52 zei Sprietje:

Loopt die ezel op benzine of diesel? :blink:

Hij loopt gewoon op straat. 😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...