moonchild Geplaatst: 1 januari 2019 Geplaatst: 1 januari 2019 Voor een beter millieu neem je de trein Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 1 januari 2019 Geplaatst: 1 januari 2019 hahahaha , zo'n trein zou hier nooit rijden. Zodra er hier één vlokje sneeuw op de rails ligt wordt er code oranje afgeroepen en bijbehorend noodplan in werking gesteld zodat niemand meer weet hoe laat of dat men überhaupt nog op de plaats van bestemming komt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2019 Geplaatst: 2 januari 2019 zelfs de haverprijs voor m'n paard is elders beter Dandelion Pleasentries Röyksopp
Gerard 76 Geplaatst: 2 januari 2019 Geplaatst: 2 januari 2019 Op 31-12-2018 om 19:48 zei ceesv: Waarom zou ik lid willen worden van Facebook? Je hoeft geen lid te zijn om de link te zien
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2019 Geplaatst: 2 januari 2019 neen maar jij wordt wel weer gevolgd door die site indien je op een faasboek link klikt nadat je ooit je lidmaatschap hebt opgezegd de apps weten er alles over te vertellen bij gelijk gebleven wan IP Dandelion Pleasentries Röyksopp
Sprietje Geplaatst: 15 januari 2019 Geplaatst: 15 januari 2019 De autobrandstof prijzen zijn vandaag weer 5 cent goedkoper geworden. Ik rij hier aan de Costa Calida met een blij gezicht naar de pomp. Kijk dit heb ik uitgespaard.
Mojo Geplaatst: 15 januari 2019 Geplaatst: 15 januari 2019 7 minuten geleden zei Sprietje: De autobrandstof prijzen zijn vandaag weer 5 cent goedkoper geworden. Ik rij hier aan de Costa Calida met een blij gezicht naar de pomp. Kijk dit heb ik uitgespaard. Met een 60 liter tank is dat toch weer € 3.00. Kun je toch een Big Mac kopen 🍔 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 15 januari 2019 Geplaatst: 15 januari 2019 Een Big Mac kan me gestolen worden maar hier aan de Costa Calida dus goedkoper dan in Luxemburg.
Penthe Geplaatst: 15 januari 2019 Geplaatst: 15 januari 2019 Hier is bij de dichtst bijzinde pomp de Diesel van 1,10.2 naar 1,20.2 gesprongen een kilometer verder zit een witte pomp daat kost diesel 1,05.7. Een enorm verschil per liter dus.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 januari 2019 Moderator Geplaatst: 21 januari 2019 Stroom tanken wordt ook duurder, Tesla verhoogt de prijs per kWh. met 40% naar 28 Cent! Met een kWh. kan je ongeveer 3 - 4 km afleggen in een Tesla, omgerekend, voor 20 kilometer gebruik je ongeveer 5 kW ofwel € 1,40. Mijn diesel overbrugt met 1 Liter brandstof ongeveer dezelfde afstand, maar de diesel doet "slechts" € 1,25 per liter! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
moonchild Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 U vergeet het vermogen aan wegenbelasting dat de overheid opeist, zal rond de 2K per jaar zijn. En het onderhoud bij de dealer waar men zonder enige schaamte 25 euro voor een liter smeerolie vraagt. De belasting op stroom is inmiddels ook het absurde niveau van diesel aan het naderen. Over de belasting op benzine kunnen we beter niet praten..... Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 en die belasting zal nog veel verder gaan stijgen voorspel ik nu al. Zodra er geen inkomsten meer binnen komen uit de verkoop van gas, en geen accijnzen op brandstoffen meer geheven kunnen worden zullen er alternatieve inkomsten gevonden moeten worden. Het 1e wat zal sneuvelen is de regeling die er nu is voor het opwekken van energie via je zonnepanelen, daarmee zullen je zonnepanelen plots vrijwel niets meer waard zijn en zal me het niet verwonderen dat je zelfs moet gaan betalen op energie terug te mogen leveren of om überhaupt zonnepanelen te mogen gebruiken want door alle stroomgebruik moet fors geïnvesteerd worden in de infrastructuur en dat moet ergens door betaald worden. Daarna zal, met dank aan al die zgn. groene politieke partijen en de naïevelingen die deze nu steunen, de strop verder aangetrokken worden op het gebied van stroomgebruik en ga je een godsvermogen per KWu gaan betalen. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Zo was het tot voor kort in Spanje: https://www.spanjevandaag.com/12/12/2017/de-bizarre-situatie-rondom-zonne-energie-in-spanje/
drz Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Tja, de beheerder van het stroomnet is een vriendje van de president.. Corruptie tot en met, maar dat is bij veel regeringen zo..ook in NL. Slikken of stikken.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen