Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand waar Best 24 is gebleven? Op EPG zie ik gewoon de programma's van Best 24 staan maar er wordt op dat kanaal Cultura 24 op uitgezonden. Nu weet ik dat er een Top 2000 is uitgezonden met saaie beelden van het café. 

Op http://www.canaldigitaal.nl/televisie/ zie ik gewoon Best 24 in het overzicht staan? 

Zoeken op trefwoord Cultura 24 op Canal Digitaal:

Helaas hebben wij geen antwoord kunnen vinden. Probeer het opnieuw met minder zoekwoorden.

Op http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/ ook niets te vinden? Wanneer komt Best 24 weer terug?

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben van mening dat je géén vaste zenders er af moet halen voor een ander kanaal. Wat vinden jullie? Ik vind: reserveer hiervoor een evenementen kanaal voor waar je carrousel aan zenders aan wilt bieden. En als je het dan doet laat EPG daan aanpassen aan de zender die er echt opzit. En vermeld het in ieder geval op de website.

aangepast door rolandroland
Geplaatst:

Weet iemand waar Best 24 is gebleven? Op EPG zie ik gewoon de programma's van Best 24 staan maar er wordt op dat kanaal Cultura 24 op uitgezonden. Nu weet ik dat er een Top 2000 is uitgezonden met saaie beelden van het café. 

Op http://www.canaldigitaal.nl/televisie/ zie ik gewoon Best 24 in het overzicht staan? 

Zoeken op trefwoord Cultura 24 op Canal Digitaal:

Helaas hebben wij geen antwoord kunnen vinden. Probeer het opnieuw met minder zoekwoorden.

Op http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/ ook niets te vinden? Wanneer komt Best 24 weer terug?

Diezelfde vraag had ik ook. Ik dacht nadat die top 2000 meuk afgelopen was weer gewoon Best24 te kunnen zien.

Ik ben van mening dat je géén vaste zenders er af moet halen voor een ander kanaal. Wat vinden jullie? Ik vind: reserveer hiervoor een evenementen kanaal voor waar je carrousel aan zenders aan wilt bieden. En als je het dan doet laat EPG daan aanpassen aan de zender die er echt opzit. En vermeld het in ieder geval op de website.

Dat gezeur hebben we ieder jaar weer. Ik heb best wel veel gemist op Best24 tijdens deze periode.

En de meeste van die gemiste programma's zullen waarschijnlijk niet herhaald worden.

En, inderdaad, gewoon van de vaste programmering afblijven, en iets optuigen speciaal voor die onzin.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Van mij mag het Cultura blijven, op Best 24 komt wel erg oud spul voorbij.

Soms met zeer slechte kwaliteit.

Je gaat toch bijv. niet naar zo´n oude "Lingo" kijken, als je iedere werkdag een nieuwe krijgt in veel betere kwaliteit?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

zou toch nog op astra 3b zitten volgens king....

http://nl.kingofsat.net/find.php?question=Best24&Submit=Zap

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

vind cultura24 ook tof beter dan canvas

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Geplaatst:

Van mij mag het Cultura blijven, op Best 24 komt wel erg oud spul voorbij.

Soms met zeer slechte kwaliteit.

Je gaat toch bijv. niet naar zo´n oude "Lingo" kijken, als je iedere werkdag een nieuwe krijgt in veel betere kwaliteit?.

Dat is het 'm juist. Veel van die dingen heb ik nog op VHS, met het voornemen het nog eens digitaal te maken.

Het is voor mij dus veel eenvoudiger om direct digitaal van Best24 op te nemen. En de kwaliteit zal nooit veel

beter worden als waarin het destijds werd uitgezonden.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Zo vindt wel een ander kanaal dat mag verdwijnen. Ik weet niet eens of CDS die beslissing neemt of juist NPO.

Ben benieuwd of de zenders er na 1 augustus nog beschikbaar zijn op de satelliet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Mij maakt de zender niets uit. Wel sluit ik me aan bij het standpunt dat je niet aan een bestaand kanaal moet gaan klooien omdat het weer eens Kerst wordt. En al helemaal niet zonder communicatie vooraf! Vroeger was er toch ook een Infokanaal?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen