Ga naar inhoud


VTI Lang indrukken toets blauw


quattro

Aanbevolen berichten

In de VTI image heeft de blauwe knop vd afstandsbediening een andere functie bij het lang of kort ingedrukt houden. Het lukt mij niet om dit verschil duidelijk te maken aan mijn Harmony One afstandsbediening. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld de grafische multiEPG niet starten. (toets blauw lang indrukken en dan 3)

 

Iemand enig idee hoe je dit onderscheid in een Harmony kunt maken, of dat er een andere manier is om die grafische multiEPG te openen?

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

ik heb de plugin multi quick button geinstalleerd, daarmee kan je een button van je afstandsbediening zelf aan een functie toewijzen. Ik gebruik zelf de cooltv guide, en die heb ik onder de epg button gezet. Wellicht kan je het daarmee oplossen?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dit is nog eens service van logitech!

 

 

Geachte heer ...,

 

Wij hebben voor u in uw account nieuwe commando's toegevoegd aan uw apparaat genaamd "VU+ SOLO2"

De volgende commando's zijn toegevoegd:

BlueLong

GreenLong

RedLong

YellowLong

Gelieve nu uw Harmony afstandsbediening nu eerst te synchroniseren en dan te testen.

Na een update is het normaal dat u voor de eerste 3 tot 4 activiteiten 'Help' moet gebruiken om de Harmony te synchroniseren met uw apparaten.
Na het synchroniseren zouden de activiteiten moeten functioneren zonder dat u 'Help' moet gebruiken.

Laat u ons even weten of het werkt ?

Als het werkt kunnen wij dit aanpassen in onze database zodat andere gebruikers hier ook van kunnen profiteren.

 

 

Werkt super :)

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...