Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 (aangepast) oh gewoon de cccam config uit de feed laden en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen maar vooral ook de cccam starten met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt 6 januari 2014 aangepast door Tonskidutch 1 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Erwinnaar Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Geplaatst: 6 januari 2014 oh gewoon de cccam config uit de feed laden en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen maar vooral ook de cccam starten met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt oh gewoon de cccam config uit de feed laden en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen maar vooral ook de cccam starten met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt Ja, maar terug naar 4.2.2 doet die het normaal, in de 6.0.5 dus niet. Zit op z'n kop erin. De cccam config uit de feed is geladen (had ik niet gedaan maar geen effect dus). Die blauwe regeltjes in de cccam.prio toevoegen??? die snap ik niet en hoe moet dat? gr.
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2014 Oplossing Geplaatst: 6 januari 2014 als jij in VTI 4.2.2 ooit een configuratie voor CCcam hebt geplaatst en/of aangepast moet je deze natuurlijk ook toepassen in VTI 6.0.5 alle configuraties gaan verloren na een flash t.b.v. een nieuw image ik weet niet waar je op dit moment staat / bent maar het moet gewoon weg werken indien je alle bestanden hebt aangepast en de softcam loopt / werkt werkt je softcam? blauw > softcam center > staat daar een groen vinkje bij CCcam 2.3.0? ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
polarbear Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 Tonski, Ik heb de volgende ervaring opgedaan met mijn vu-duo2 en het laatste 6.05 image en wellicht in omschreven geval ook van belang; Na de vti update van 30 december kreeg ik bij het overschakelen van tv naar radio telkens een crash. Ik luister niet zo vaak naar de radio, dus of dit probleem ook in eerdere vti-versies heeft bestaan weet ik niet en is niet meer te reproduceren. In ieder geval kaal 6.05 image opnieuw geladen, alle plugins handmatig er weer in, en mijn bestaande zenderlijsten dmv dreamboxedit weer opnieuw geladen. Resultaat: Heel opmerkelijk, weer exact hetzelfde. Na eindeloos uitproberen en opnieuw meerdere (ook oudere) images inlezen heb ik uiteindelijk dreamboxedit geupdate naar de allerlaatste versie. Ik heb alle zenders opnieuw ingelezen op de duo2 en heb mijn zenderlijst opnieuw samengesteld. Ik heb nu geen probleem meer en alles werkt perfect! Mijn conclusie: Er lijkt iets mis met de versie 5.2.x van dreamboxedit, waardoor enkele zenders niet goed worden herkend en/of worden teruggeschreven naar de box. De box gaat hierdoor onderuit. Mijn advies: Update zo snel mogelijk dreamboxedit naar de laatste versie: 5.3.1.2 Brrr......Polarbear1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Blij dat je er melding van gemaakt hebt @ Polarbear maar ben niet zeker of het met het bovenstaand topic te maken heeft men kan dat alleszins testen met die twee versies van dreamboxedit. thank you Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen