Ga naar inhoud


[Pioneer] schrijven nieuwe firmware


boes80

Aanbevolen berichten


Ik meen me te herinneren dat je een 100 had. In dat geval moet je de deco in service mode 1 zetten om de firmware te schrijven. Zowel in service mode 1 als in service mode 2 wordt de eeprom (met oa de ref naar de kanalenlijst) gewist. Je kunt deze meteen nadat je de firmare geschreven hebt, er achteraan schrijven.

Als je een andere eeprom bedoelt of als je een andere deco hebt, dan hoor ik dat graag.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks for the info, ik heb er even mee zitten spelen, wat me opvalt is dat als je in het menu gaat dat je dan alleen nog maar met de pijltjes toetsen kunt werken, in de vorige versie kon je het nummer kiezen welk menu je het wilde hebben.

 

Eengrappige is, als je op de c toets drukt dat je dan nog een stukje pools krijgt te zien ( zelfde funcyie als info maar dan in het pools) De info toets is wel nedrelands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boes,

 

Nadat ik je bericht gelezen had, heb ik het gelijk getest, en ik heb hetzelfde.. Werk je met 4.41NL op een 14xx?

 

Als dat zo is, zal ik deze bug er vandaag uithalen!

 

Grtz,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hele leuke versie die 4.41 maar hoe kan je hier een monoblock met instellen,

dit is een gegeven omdat de hotbird het niet doet, zouden jullie dit ook kunnen testen.

 

Groeten,

 

de winterschilder

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...