Ga naar inhoud

FTV kaart ned1,2 en 3 gebruiken in belgie mits TVV abonnement.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

normaal mag je een nederlandse kaart niet gebruiken in belgie.

Maar nu is mijn vraag een beetje doordachtend,mogelijks dom of noem het zoals je wilt.

Ik woon in dezelfde ruimte,waar mijn vader een geldige TVV abonnement heeft,en dus ook ned1,2 en 3 kan ontvangen.Dus mijn vader betaald om o.a. deze zenders te ontvangen.

Mag ik met een nederlandse FTV kaart boven in mijn slaapkamer de 3 nederlanders ontvangen?

Ik zou denken van ja,omdat er al betaald geweest is voor deze zenders.

Maar zeker ben ik er eigenlijk ook niet van,want ik vraag mij af,betaalt men abonnementsgeld per tv of per adres?Ik dacht het laatste.

Graag zinnige reactie's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dit is een heet hangijzer! CanalDigitaal belt in NL klanten dat ze *niet meer verplicht* zijn om de publieken gratis door te geven en dat men *dus* een abo nodig is om ze te kunnen blijven kijken. Hier gaat een enorm draadje over op Sat4All. Probleem is dat alle *communicatie* gaat via CanalDigitaal en niet (zoals verwacht) van de NPO. We weten dus nog steeds niet 100% zeker hoe en wat. CanalDigitaal doet ons geloven dat op 1-8-2014 betaald moet worden voor doorgifte van de publieken. Tot die tijd kun je dus een FTV kaartje gebruiken om de publieken te kijken. Wat er na die datum gebeurd??

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.