sattv4iedereen Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 hi, ik heb een fon spot,zodat ik bij iedere fonero kan inloggen om te internetten.Ik weet niet direct hoe het komt,maar het gebeurd dat de connecty tussen mijn fritzbox en de fonero onderbroken is. Als ik dan inlog in mijn fon,staat er ook op dat hij offline is.Na zoeken krijg ik het aan de praat,maar helaas weet ik niet hoelang deze al offline is.ik heb gezocht op de fon site,of er een mogelijkheid was,dat er een mailtje wordt verstuurd als de fon spot niet meer geconnecteerd is met fon.Helaas heb ik die optie niet gevonden,maar mogelijks heb ik erover gekeken.Wie tips heeft,dan hoor ik het graag..het is een fonera simpl. Alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen