Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

beste heren en dames

weer terug van weggeweest, de beste wensen voor ieder

ik heb een vraag,: de 23.5 is bij mij neregens te speuren, ik heb wel de 13 en 19.2 hoewel bij 19.2 moet ik soms van spanning (9750) veranderen voor de lnb (inverto ultra black).

kan iemand mij helpen

aangepast door alaoui

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

welke ontvanger heb jij ?

en ken je hem niet op automaat zetten of standaard lnb !

L.O. Frequency Low Band : 9.75 GHz 
High Band : 10.60 GHz aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Beste Alaoui,

Ook de beste wensen.

Je vertelt weinig over je opstelling, maar je multiblock-afbeelding doet me vermoeden dat je een Triax88 hebt met diseqc 4.

In jouw geval zou ik de bekabeling checken aan met name de diseqc-schakelaar, maar ook de diseqc-schakelaar zelf. 

Indien de bekabeling oké lijkt, zou ik de Astra 23,5 lnb eens rechtstreeks met je ontvanger verbinden en daarna die van Astra 19,2.

Ik denk dat je na bovenstaande wel conclusies kunt trekken over de oorzaak.

Ik ga bij bovenstaande opmerking over 13 oost ervan uit dat je schotel wel zo zuiver mogelijk staat uitgericht.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

het is wel zo, zoals ik al eerder in jou berichten heb gelezen dat de volgorde bij mij anders is.

a 13

b 19.2

c 23.5

d leeg

trowens ik heb een  OB.S10

aangepast door alaoui
Geplaatst:

ik heb geen Triax, ik heb een doorsnee schotel van Archsat of zoiets ongeveer 95 cm. met een universele lnb houder. dus ik moet ontkoppelen en de 23.5 zelf zoeken en dan vastzetten en de rest uitrichten

stel hem dan maar Alleen op astra 3B af in jou diseqc instellingen 

als je dat hebt gedaan dan stel je een frequentie in van astra 3B

en als je dan signaal krijgt,met je schotel uiterichten , zet je de schotel vast en laat je hem scannen op deze frequentie

Astra 3B 11914.50 H  DVB-S QPSK 27500 3/4 CANALDIGITAAL

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

ik ga het proberen, een vraagje over de bekabeling, heb je een tip voor  de  check

wat betreft de schakelaar maakt het denk ik niet zoveel uit welke volgorde je hanteert

Geplaatst:

ik probeer het vanavond, om een foto te maken zelf vermoed ik dat het niet goed afgesteld is. want de kabels zijn goed(hirshmann)

ik zou graag   wat  assistentie nodig hebben, 

• Moderator
Geplaatst:

Wel een rare titel van dit draadje, “Astra 32.5 is zoek”

Op 32,5 oost staat helemaal geen Astra satelliet.

Dan klopt de titel toch, hij is zoek. :grin:

Doet mij denken aan die grap van Urbanus over die olifanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen