Ga naar inhoud


Aparte forumcategorie voor Images


quattro

Aanbevolen berichten

Is er al eens nagedacht over een aparte categorie voor images?

 

Aangezien er (vooral met alle linux ontvangers) veel images zijn die betrekking hebben op meerdere ontvangers, is er niet een logische plaats op het forum om image afhankelijk issues te bespreken. Bijvoorbeeld iemand met een PLI image op zijn dreambox zal zijn vraag in het DM forum stellen. Iemand met hetzelfde PLI image op zijn VU zal dit waarschijnlijk ontgaan omdat hij/zij misschien alleen het voor hem/haar relevante VU sectie leest.

 

Zo maar een suggestie... Vooral ingegeven doordat er nu zowel in de DM als VU sectie heel veel topics geopend worden met vragen om voor PLI of VTI te kiezen.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Die images zijn toch wel erg modelspecifiek, dus ik weet niet of dat zinvol is.

 

Iemand met openpli 4.0 voor een DM8000 kan/zal vaak totaal andere problemen ondervinden dan iemand met OpenPLi 40.0 voor een VU+ Duo2.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel, volgens mij is het juist andersom. Als ik nu bijvoorbeeld in de DM en VU secties kijk gaan ca 3/4e van alle topics over het maken van bepaalde instellingen, gebruikte plugins, enzo. Dit zijn allemaal issues die "softwarematig" opgelost kunnen worden, ongeacht het welk merk/model ontvanger het is. Oftewel veel meer image dan hardware gerelateerd...

 

Immers om plugins te installeren en instellingen te wijzigen is het van veel groter belang welke image het betreft ipv welke hardware.

 

Denk dus dat het niet zou misstaan om in de sectie receivers een subforum voor image gerelateerde topics te maken.

aangepast door quattro

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik blijf erbij dat ik er de meerwaarde niet van inzie. Het wordt er naar mijn mening juist aanmerkelijk minder overzichtelijk door.

 

Als er echter een overweldigend aantal positieve reacties komt, kunnen we altijd verder kijken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Michel,

 

Ik heb je DIT al eens 2 jaar geleden voorgesteld volgens mij... Subfora per receiver en image en de mogelijkheden en niet mogelijkheden/ opties etc

 

Ik weet niet of het te implementeren is in de huidige board software en uiteraard ook niet of jij en anderen daar zin in hebben.

 

Ik zou het een meer waarde vinden als ik meteen naar Pli en naar ET9000 kan gaan.

 

We horen het graag.

 

Groet, Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is niet wat hij vraagt en een nog specifiekere onderverdeling gaar er zeker niet komen.

Dat is veel te veel werk in onderhoud.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...