Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Medesatters, Ik zit met een probleempje: Ik heb 1 schotel uitgericht op astra/hotbird en kijk hiernaar met een monoblock lnb met 2 uitgangen( voor eventueel een andere receiver). De andere schotel staat uitgericht op de hispasat(eindelijk) en hier zit een enkele lnb op. Ik heb deze schotels doorgekoppeld met een normale diseq-switch(buiten) en ga dan met 1 coaxkabel naar mijn humax. Maar nu kan ik niet tegelijk naar astra,hotbird en hispasat kijken want dit is volgens mij niet instelbaar in het menu.Astra is diseq B en hotbird is Diseq A met een monoblock, Hispasat is volens mij ook diseq A dus wil het niet! Moet ik nu mijn monoblock lnb vervangen door 2 losse lnb's omdat er in de monoblock al een diseg switch zit of is er een andere oplossing? Ik heb een aantal topics terug hier iets over gelezen maar hier was geen duidelijk antwoord op. Of kan ik gewoon een andere losse switch erbij nemen? Al jullie suggesties zijn welkom, Groeten Freddy
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 De in de Monoblock ingebouwde switch is een positie switch. Koop een herpogrameerbare switch. Bijvoorbeeld van Emitor. En stel die in als optie switch. Dan heb je dus in jou geval. Hotbird POS B / OPT A Astra POS A / OPT A Hispasat POS A / OPT B MVG Joan
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Bedankt voor je reaktie, ik zal eens gaan kijken her en der. Ik hoop natuurlijk niet dat zo'n switch weer handen vol met geld kost. We zullen zien. Freddy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen