Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag een gecombineerde ontvanger aanschaffen voor ontvangst van de upc kanalen samen met sat. Ik gebruik nu een ci module met kaart voor upc en een satelliet ontvanger met kaart. Met welke ontvanger kan ik deze twee combineren. 

Dus voor de duidelijkheid UPC met ci module (zonder de boxkey te laten uitlezen) en kaart en satelliet via kaart.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

gr Karel

Geplaatst:

UPC gebruikt CI+ Modules. Of dat gaat werken in een satellietontvanger durf ik ernstig te betwijfelen. Zonder boxkey gaat het hem niet worden vrees ik..

• 3 weken later...
Geplaatst:

Denk het wel, heb hier een Ci+ module van een Kroatische tv aanbieder in combi met kaart gewoon werken in een Vu Duo.

Hiervoor heb ik wel een Sundtek USB tuner geinstalleerd, werkt prima.

• Moderator
Geplaatst:

Bedenk dat niet elke provider het "+" gedeelte gebruikt.

Canaldigitaal's nieuwste CI module is ook een "+" module waarvan de "+" functionaliteit niet gebruikt word waardoor die ook in Linux ontvangers met een Ci slot werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...