Moderator Matchless Geplaatst: 8 januari 2014 Moderator Geplaatst: 8 januari 2014 Onze kat heeft me weer eens de hele nacht wakker gehouden met zijn gemiauw en tijdens de slapeloze n8 vroeg ik me af of dat beest niet vroeg of laat een schorre stem krijgt? En waarom niet? En waarom miauwen ze niet tegen andere katten? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Zilverster Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 @Matchless, of dat beest niet vroeg of laat een schorre stem krijgt? Denk het wel, zal niet anders zijn als bij mensen .......... Hoewel wij zelf niet zo'n vier voeter meer hebben, komt mij dit bekend voor .......... Mijn broer(tje) heeft er 3 en een daavan is mijn grootste vriend en is vaker bij mij dan dat hij in zijn eigen huis is, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Neosphinx Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Ze miauwen wel tegen elkaar hoor: http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974 Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Ik heb nog nooit een kat meegemaakt met een schorre stem... zelfs niet als ze krols zijn en niets anders doen dan miauwen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Creatura Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 de stem van een kat verandert wel degelijk. Die van mij heeft dagelijks zijn "leeuw-momentje" waarop hij probeert te brullen. Alleen met zijn meer dan 21 jaren is dat geluid niet meer hetzelfde als een jaar of 10 terug. Maar nog best om aan te horen VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
minplus Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Zeer zeker kunnen ze een schorre stem krijgen tot zelfs bijna geen maaar wel een schorre stem. We hadden 40 jaar geleden een siamees die als ze krols was buiten ging zitten bleren en dat geluid werd na een paar uren zeer schor en zwak. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
ronaldsl Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Zeer zeker kunnen ze een schorre stem krijgen tot zelfs bijna geen maaar wel een schorre stem. We hadden 40 jaar geleden een siamees die als ze krols was buiten ging zitten bleren en dat geluid werd na een paar uren zeer schor en zwak. en als jij nu eens een paar uur buiten gaat schreeuwen als je krols bent........hahahha
Moderator ceesv Geplaatst: 8 januari 2014 Moderator Geplaatst: 8 januari 2014 Grote kans dat hij dan de volgende dag naar de dierenarts gebracht wordt voor een "je weet wel" operatie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Ach, je wil niet weten wat beesten allemaal voor geluid maken, de een nog gekker dan de andere. Daar zul je aan moeten wennen, luister naar de bijlage. Artis geluiden.wav
minplus Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Heb niks met schreeuwen als ik krols ben dus jullie hoop is ijdel.... :grin: 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Dat katten praten is wel duidelijk hier zelfs een filmpje met ondertiteling http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qXLxM0u1aJw suc6 Gerrit 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Neosphinx Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 Got to love those furry animals Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 Dat katten praten is wel duidelijk hier zelfs een filmpje met ondertiteling http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qXLxM0u1aJw suc6 Gerrit hahahahahahha Moet je afspelen als je eigen kat naast je laptop zit......lache !!
hotzenklotser Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 hahahahahahha Moet je afspelen als je eigen kat naast je laptop zit......lache !! Net gedaan ,,ze lopen nu te zoeken waar die lawaai doos zit, ze reageren er wel op dus...
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 Die van mij zat ook voor en achter het scherm te kijken.....soms zo slim, soms ook zo dom.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen