BenKnieband Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 in de kanalenlijst heb ik een aantal streams staan. op welke wijze kan ik deze streams op mijn dreambox bekijken? is hiervoor een plugin nodig?
DIGIWIEW Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 met pli niet werkt gewoon Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 in de kanalenlijst heb ik een aantal streams staan. op welke wijze kan ik deze streams op mijn dreambox bekijken? is hiervoor een plugin nodig? http://www.sat4all.com/forums/topic/337758-kanalenlijst-hans-van-7-januari-2014/ download deze zenderlijst en er staan heel veel streams op je zal verbaast zijn.
BenKnieband Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Geplaatst: 9 januari 2014 dat weet ik, maar mijn vraag: hoe krijg ik deze streams afgespeeld? op mijn dreambox lukt het niet.
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 dat weet ik, maar mijn vraag: hoe krijg ik deze streams afgespeeld? op mijn dreambox lukt het niet.Welk type Dreambox heb je? En welke image draai je? installeer anders even ET-Livestream vanuit de downloads normaal is dit niet nodig maar wil soms helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen