Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Geachte heer Noppe

sinds 19-09-2013 zijn we klant bij u,niks geen problemen gehad. Tot 3-01-2014 toen ik op

internet las dat er eind december begin januari zenderwijzigingen plaats vonden,hiervan zijn wij

door jullie niet op de hoogte gebracht, in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie wijzigingen

minimaal 4 weken van te voren bekend maken, dit is dus niet gebeurt.

tevens zijn we van meerdere dingen niet op de hoogte gebracht

Prijswijzigingen

Er wordt niks vertelt dat je bij een nieuw pakket weer een jaarcontract afsluit.

Tevens is er ons nooit iets vertelt dat je foxsports niet maandelijks kunt opzeggen

Toen we jullie belde over wat voor module we nodig hadden werdt er gezegt een zwarte 2 weken

later zagen we op internet staan dat we maar een andere module moesten nemen omdat we anders

geen voetbal meer konden kijken.

Dat deze modules vervangen moesten worden wisten jullie lijkt mij al veel eerder

en ook daarvan zijn we nooit op de hoogte gebracht. Tevens moet je dan zelf maar de module kopen

wat eigenlijk ook niet klopt als er apparatuur veranderd, hoort het bedrijf te zorgen dat de klanten

nieuwe producten krijgen en niet dat ze alles zelf opnieuw moeten kopen.

Op grond van deze redenen wil ik dan ook mijn contract met jullie beëindigen

graag zie ik u reactie binnen 2 weken tegemoet

tevens ontvang ik van u een ontvangst bevestiging van deze brief

rwm schmitjes

Geplaatst:

Ik weet één ding zeker: hier ga je geen antwoord op terugkrijgen.

Andrei Noppe werkt al ruim 1,5 jaar niet meer voor M7/CanalDigitaal.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:

oke  bedankt pas ik hem aan 

gaat die gewoon na de klantenservice toe

In het algemeen ben ik het met je eens wat betreft de communicatie van CDS en de bedenkelijke wijze van  introductie van de nieuwe module.

Een aantal van de punten die je noemt, is echter wel algemeen bekend.

In ieder geval wordt je geacht bekend te zijn met het feit, dat als je op 19 september 2013 een contract aangaat, je dat contract niet al kunt opzeggen per februari 2014.

Dat is bij telefoonabonnementen niet anders.

Ik vrees dat je met je andere argumenten het abonnement niet beeindigd krijgt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik vindt de communicatie (of beter gezegd: non-communicatie) ook slecht. Ik stuitte er bij toeval op dat SyFy en 13th Street weer waren toegevoegd.

Anders had ik het helemaal nooit geweten. Andere zenders zoals Penthouse zijn gewoon vervangen door wat anders zonder enige info...

CDS zou eens wat concurrentie moeten krijgen op de satelliet, dan is die arrogante houding waarschijnlijk snel verdwenen...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor

• Moderator
Geplaatst:

Ontvang je geen nieuwsbrief?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Inderdaad artikel 11.1 algemene voorwaarden wordt door artikel 15 afgedekt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vind het een warrige brief.

Eerst even uitzoeken wanneer je jouw contract mag ontbinden en alleen die punten melden in de brief.

Bij een tussentijdse prijsverhoging mag je wel degelijk opzeggen!

Als onaangekondigd opeens nieuwe apparatuur voor fox nodig is, lijkt mij ook dat je dat fox abbo per direct kunt stopzetten.

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Ik vind het een warrige brief.

(...)

1)Bij een tussentijdse prijsverhoging mag je wel degelijk opzeggen!

2)Als onaangekondigd opeens nieuwe apparatuur voor fox nodig is, lijkt mij ook dat je dat fox abbo per direct kunt stopzetten.

1)Maar dempie is het contract nog maar net aangegaan en hij heeft niet te maken met een prijswijziging

2) Kun je aangeven waar dat recht staat beschreven?

Bovendien hebben bezitters van CDS gecertificeerde ontvangers niks gemerkt van de coderingswijziging Fox Sports 2. Andere apparatuur is (helaas) op eigen risico.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Moderator
Geplaatst:

Misschien kan hij FOX sports opzeggen wanneer hij zijn abbo afgesloten had voor de coderingswijziging bekend was, maar niet de rest van zijn abonnement.

Ik dacht trouwens dat CD een actie heeft gehad waarbij Fox sports abbo's een CI module meegeleverd kregen, al dan niet tegen korting of verrekening.

Geplaatst:

Ik meende dat er op dit forum al berichten waren dat men niet van Fox Sports 2 af kon omdat CDS zich beroept op het feit, dat hun eigen gecertificeerd apparatuur  gewoon werkt.

Acties met de nieuwe module zijn er inmiddels ook al geweest. Als je net een abonnement op Fox Sports 2 had afgesloten en een aangeboden oplossing van het coderingsprobleem weigerde, beschouwt CDS  het probleem natuurlijk als afgedaan onder het mom "Eigen schuld, dikke bult".  Niks beëindiging.

• Moderator
Geplaatst:

Ik ben benieuwd of dempie ons nog laat weten of er een reactie van Canaldigitaal gekomen is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen