ton1944 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 (aangepast) Geachte heer Noppe sinds 19-09-2013 zijn we klant bij u,niks geen problemen gehad. Tot 3-01-2014 toen ik op internet las dat er eind december begin januari zenderwijzigingen plaats vonden,hiervan zijn wij door jullie niet op de hoogte gebracht, in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie wijzigingen minimaal 4 weken van te voren bekend maken, dit is dus niet gebeurt. tevens zijn we van meerdere dingen niet op de hoogte gebracht Prijswijzigingen Er wordt niks vertelt dat je bij een nieuw pakket weer een jaarcontract afsluit. Tevens is er ons nooit iets vertelt dat je foxsports niet maandelijks kunt opzeggen Toen we jullie belde over wat voor module we nodig hadden werdt er gezegt een zwarte 2 weken later zagen we op internet staan dat we maar een andere module moesten nemen omdat we anders geen voetbal meer konden kijken. Dat deze modules vervangen moesten worden wisten jullie lijkt mij al veel eerder en ook daarvan zijn we nooit op de hoogte gebracht. Tevens moet je dan zelf maar de module kopen wat eigenlijk ook niet klopt als er apparatuur veranderd, hoort het bedrijf te zorgen dat de klanten nieuwe producten krijgen en niet dat ze alles zelf opnieuw moeten kopen. Op grond van deze redenen wil ik dan ook mijn contract met jullie beëindigen graag zie ik u reactie binnen 2 weken tegemoet tevens ontvang ik van u een ontvangst bevestiging van deze brief rwm schmitjes Als er lopende het contract eenzijdig verplichtingen niet worden nagekomen kun je wel de contractspartij in gebreke stellen en ontbinding eisen van de overeenkomst. Het vervelende is echter dat als CanalDigitaal zich van een brief waarin je ze in gebreke stelt, niets van aan trekt, je de rechter moet gaan inschakelen. Bij de rechter kun je dan ontbinding vorderen en schadevergoeding eisen. Er gaat dan een dagvaarding richting Canaldigitaal die ze niet naast zich neer kunnen leggen. Maar nu komt het: Wat gaat je dat kosten en wat levert het op. Een dergelijke procedure gaat al snel een paar duizend euro kosten (voor ondersteuning door een advocaat en griffiekosten). En wat levert het op ? Een paar tientjes schade vergoeding? En als je geluk hebt wordt CanalDigitaal veroordeeld in de kosten van het proces. De kosten van de advocaat krijg je via de rechter niet vergoed. Omdat de kosten van een rechtsgang niet in verhouding staat tot de schade gaat niemand naar de rechter. Op die manier kan CanalDigitaal doorgaan met het onrechtmatig handelen. De enige manier is om de klachten te verzamelen van een flink aantal mensen en de kosten van de rechtsgang te delen. 3 maart 2014 aangepast door ton1944
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen