jorgje Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Geplaatst: 15 januari 2014 Klopt helemaal, 4/1. Zal voorlopig ook wel voldoende zijn. Mocht ik ooit alle 7 de LNB's gaan gebruiken, koop ik wel een 8/1. Op dit moment zeg ik 'dat zal wel nooit gebeuren', maar denk dat na installatie het hooguit een paar maanden zal zijn
Neosphinx Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Veel success met het installeren jorgje. We zien wel nieuwe threads van je hier verschijnen waarschijnlijk Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
jorgje Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 Dank je voor het succes. Ben bang dat ik het hard nodig zal hebben, maar wil het graag eerst proberen zelf te doen. Denk dat ik zo het meeste kan leren! De kans is enorm groot dat er nieuwe threads gaan komen
Neosphinx Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Ach weet je, uiteindelijk als je geen schrik hebt om de handen uit de mouwen te steken, je er de tijd voor neemt en je een minimum aan handigheid hebt loopt het wel los. Voor al de rest hebt je Sprietje hier nog op het forum om de nodige berekeningen te kunnen doen Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
jorgje Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 Arme Sprietje, hij weet nog niet wat hem te wachten staat 1
jorgje Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 Na ruim twee maanden toch weer een update van me. Ik was ook bezig met de verbouwing van een deel van het huis, dus de satelliet mocht even wachten . Inmiddels aangesloten. Wat een enorme %!#$-klus om zo'n ding af te richten, maar ik krijg inmiddels een signaal van meer dan 80% op de kanalen. Jammer dat de Hispasat bijna alles gecodeerd heeft (en de rest schijnbaar voornamelijk testkanalen zijn), maar goed. Ben nu aan het spelen met de mogelijkheden van m'n ontvanger, gebruik tot nu toe één LNB. Er zitten er nog drie op, maar die zijn nog niet aangesloten. Dat komt later wel een keer! Met dank aan jullie hulp werken in ieder geval een paar kanalen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen