Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte forumgenoten,

als CanalDigital.nl abonné lukt het me niet om de muziekzender Brava HD te ontvangen; met mijn familie-light abonnement zou dit moeten lukken.

Ik heb meerdere malen de zenders opnieuw geladen, zowel totaal, de specifieke CD zenders en manueel met gegevens die ik op de recente zenderlijst aantref.

in de volledige lijst tref ik meerdere Brava-zenders aan, maar bij aanklikken komt er geen beeld.

Opgemerkt dient te worden dat ik verder alle zenders, inclusief HD-zenders van het pakket goed kan ontvangen, de apparatuur moet dan toch wel in orde zijn.

De helpdesk van CD kon me niet helpen omdat de ET9000 geen door CD gecertificeerde ontvanger is;

wie kan me een goed advies geven, vast bedankt voor Uw reacttie,

gegroet Luigi

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Familie HD light heb ik ook.

Opgemerkt dient te worden dat ik verder alle zenders, inclusief HD-zenders van het pakket goed kan ontvangen

Ik heb bij CD niet kunnen ontdekken wat bij dit pakket hoort; geen info op Website te vinden.

Brava is bij mij "afgeschakeld" toen de proefperiode voor dit pakket voorbij was.

Ik heb op mijn Rebox ontvanger wel info over wat er gespeeld wordt, maar krijg verder de mededeling "zender gecodeerd".

Na de proefperiode is ook "Eurosport 2" afgeschakeld, maar volgens de Website zit die zender zelfs niet meer in het gewone familiepakket.

Kortom: probleem is CD gekoppeld en niet ontvanger gekoppeld.

• Moderator
Geplaatst:

Het lijkt mij aan het familie HD light pakket te liggen, wat niet meer verkrijgbaar is..

Kennelijk heb je geen rechten voor deze zender.

Brava HD zit in het basis HD pakket en hoger.

Brava TV is in ieder geval normaal in de lucht, gaat wel naar een nieuwe frequentie verhuizen.

Aangezien dit niet ontvanger gerelateerd maar Canaldigitaal gerelateerd is verhuis ik dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb momenteel nog de gratis preview, en kan Brava HDTV daarmee wél decoderen.

Met Familie HD moet je ook Brava HDTV ontvangen als ik het overzicht op http://www.canaldigitaal.nl/Overlay/Zenders-FamilieHD/ moet geloven, maar weer niet in het Entertainment HD (http://www.canaldigitaal.nl/Overlay/Zenders-EntertainmentHD/) of in het Top-pakket (http://www.canaldigitaal.nl/overlay/zenders-tophd/).
Volgens het HD en SD- zenderoverzichten zit Brava HDTV alleen in het HDTV-pakket (wat niet meer af te sluiten is dacht ik?).

Vaaag...

Brava HDTV zendt op 11856V wel met twee verschillende SID's uit, t.w. 7025 resp. 7026 (de laatste met de zendernaam Brava HD CZ).

Op 12207V zit er maar één met SID 732.

Alleen die op 11856V met SID 7025 werkt bij mij.

Misschien even de juiste frequentie (SID) programmeren?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

bedankt voor de snelle reacties

Boudeman: Kortom: probleem is CD gekoppeld en niet ontvanger gekoppeld.

> dat lijkt me ook, maar de helpdesk ging er van uit dat ik deze zender met mijn Familie-light abonnement zou moeten kunnen ontvangen

Ceesv: Het lijkt mij aan het familie HD light pakket te liggen, wat niet meer verkrijgbaar is..

Kennelijk heb je geen rechten voor deze zender.

Brava HD zit in het basis HD pakket en hoger.

> zie boven; ik zal toch nog eens nadrukkelijk bij CD navragen wat het pakket van Familie-light inhoudt

Ceesv: Aangezien dit niet ontvanger gerelateerd maar Canaldigitaal gerelateerd is verhuis ik dit onderwerp.

> akkoord, maar de oorzaak van mijn probleem was mij nog niet bekend

Alex1970: Brava HDTV zendt op 11856V wel met twee verschillende SID's uit, t.w. 7025 resp. 7026 (de laatste met de zendernaam Brava HD CZ).

Op 12207V zit er maar één met SID 732.

Alleen die op 11856V met SID 7025 werkt bij mij.

Misschien even de juiste frequentie (SID) programmeren?

> ik heb manueel de zender gezocht met de volgende invoer:

11856 v 5/6 27500 dvd 2 Astra 23,5

wat U met SID bedoelt begrijp ik niet: ik vind deze optie niet terug op het instelscherm

ik zal melden als het probleem zich op andere wijze heeft opgelost

gegroet, Luigi

• Moderator
Geplaatst:

Brava HD gaat verhuizen naar een nieuwe frequentie en wordt vanaf vandaag als overlap op zowel de oude als de nieuwe frequentie uitgezonden.

Op de nieuwe frequentie zit nog geen epg.

Ofwel Brava HD zit niet in het light pakket, of CD heeft bij de rechten voor deze groep een fout gemaakt.

Maar ik ga ervan uit dat je niets ziet omdat je kaart deze zender niet (meer) vrij geeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ceesv: Ofwel Brava HD zit niet in het light pakket, of CD heeft bij de rechten voor deze groep een fout gemaakt.

Maar ik ga ervan uit dat je niets ziet omdat je kaart deze zender niet (meer) vrij geeft.

> daar ga ik dan voorlopig maar vanuit; indien de respons van CD anderszins is zal ik het zeker melden!

bedankt voor Uw reactie, Luigi

• Moderator
Geplaatst:

Dus Brava HD zit niet in het "light" pakket.

Brave verhuist naar Astra 3 12207 V 27500

Geplaatst:
youriy Bijgesloten miniatuur > deze miniatuur is volkomen duidelijk/spreekt voor zich. Kunt U me misschien de link geven waar ik die op de CD-site kan vinden? Mijn dank voor Uw reactie  

gerrit801 brava zit op 11856/27500/vertikaal/dvb-s2/8psk 2/3.

> met deze gegevens nog eens de zender geladen, resultaatL Brava HDTV en Brava HDTV cz, ik kan het programma echter niet ontvangen

ceesv Dus Brava HD zit niet in het "light" pakket. > dat denk ik dan ook wel, het is natuurlijk vreemd dat de dame van de helpdesk dat niet heeft verteld! Ik heb van CD nog geen antwoord via de mail ontvangen.   allen bedankt !!! vriendelijk gegroet, Luigi

• Moderator
Geplaatst:

Zonder EPG.

Geplaatst:

Youriy

zenders HD-light:

Bijgesloten miniatuur

• post-41772-0-74228500-1389304914_thumb.p
  • --------------------------------------------------------------------------------------
  • Ik krijg ALLE zenders van het FamilieHD pakket minus Brava. T.o.v. de introductieperiode ook minus Eurosport 2.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...