Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bertys

Heb inmiddels weer Brava HD. Ben gaan zoeken bij CD en toen kwam ik tot de ontdekking dat de module verouderde Software……

ceesv

Gebruik je een origineel CD CI-module?…..

Bertys

Ja, ik heb de originele module van CD met wereldbol erop…

>>> ik heb alleen ervaring met de ET9000 en gebruik hiermee de smardcard van CD die in de smartcard-sleuf zit

Er bevindt zich ook een CI-sleuf in de decoder, maar ik heb geen CI-module met wereldbol van CD.

Ik heb de laatste decoder software-update gedaan, de BRAVA laat zich nog steeds niet bekijken;

Zou aanschaf van CI-module nog zin hebben nu CD zelf zegt dat BRAVA-HD niet binnen Familie-light pakket valt?

• 5 weken later...

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kan ook BRAVA Hd niet ontvangen op 23..5     12207V  27500 5/6.

ik heb een Humax HCDI 2000 met Canaldigitaal/TV Vlaanderen module  

Voorheen geen enkel probleem op 23.5 11856V

Kan ook de andere zenders op  23.5  12207V 27500 5/6  zoals iConcerts niet decoderen

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb het even geprobeerd en kan bevestigen dat het niet werkt met een Humax HDCI-2000

Mijn ontvanger loopt zelfs geheel vast op het signaal, alleen wanneer ik het Aston module (2.23) uit het ci slot trek is de ontvanger weer via de toetsen te benaderen. De epg informatie wordt wel aangegeven voor Brava.

Er zijn een tijdje geleden ook al problemen vastgesteld met omroep Gelderland.

Ik heb geen ander CI module bij de hand, maar het is mij al eerder opgevallen dat na recente zenderwijzigingen de Humax op de nieuwe frequenties niet meer het beeld kan decoderen.

Het kan een software probleem van de Humax zijn, het kan een CI module probleem zijn.

Nieuwe software voor deze ontvanger verwacht ik gezien de leeftijd niet meer.

Ik denk dat je niet te veel tijd meer moet besteden aan deze ontvanger en uit moet gaan kijken naar een vervanger.

Vanaf ongeveer Euro 70 koop je al een HD ontvanger met ingebouwde kaartlezer, een nieuw CI module kost ongeveer net zoveel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...