Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is vrij makkelijk een automatische reply in te stellen op je email (bijv: ik ben afwezig tot....). De afzender kan dat natuurlijk ook gedaan hebben. Vervolgens zouden deze replies voortdurend heen en weer kunnen gaan bouncen tussen zenders en ontvangers.

Ik weet dat zo'n effect jaren geleden opgetreden is bij een bepaalde universiteit, waardoor internet daar een dag plat heeft gelegen.

Vraag: kan zoiets nog wel eens gebeuren, of zijn er op server niveau inmiddels voldoende beveiligingen ingebouwd?

Geplaatst:

De afzender krijgt gewoonlijk maar 1 keer een reply van de geadresseerde dus dat is het probleem niet mits je de afwezigheidsassistent gebruikt. Als je zelf een rule maakt die iedere email beantwoord ligt het er maar aan hoe je die samenstelt. Dit heeft de potentie om te gaan rondzingen. Er is een optie om automatische replys uit te sluiten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik denk dat daar nu wel een veiligheid voor is ingebouwd?

Want ik krijg b.v. bij mijn vrouw's e-mail een auto antwoord voor elke mail die ik stuur, wanneer zij het heeft ingesteld dat ze afk is voor een tijd.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen