sabi1999 Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 helaas geen oplossing maar een extra vraag... Gaat het nu over een geheel nieuwe kaart en nieuw abo of is er iets overgenomen van de/het vorige kaart/abo? moet er gezocht worden richting cd..;? is jouw cam.cfg betrouwbaar? (heb je dat zelf aangemaakt?) Het gaat om een geheel nieuwe kaart. Ik had eerst een kaart in het bezit die niet op mijn naam geregistreerd stond. Net met CD gebeld en dit is nu wel het geval. Of mijn cam.cfg betrouwbaar is weet ik niet. Die heb ik niet aangemaakt, en heb deze ook nooit bewerkt. Ik draai Newnigma2 daarin is CCcam 2.3.0 opgenomen.
dvbs Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 "normaal gezien" zal jouw cam.cfg file dan wel ok zijn onderstaande preventieve maatregel kan zeker geen kwaad; volgens mij ben je beter af met een kaart die niet in strafmode is gegaan (maar deze stelling is niet bewezen) Voeg dit toe aan je CCcam.cfg(staat normaal bijna onderaan je config file)dit limiteert de afname van de kaart. SID LIMIT: /dev/sci0 4 10SID LIMIT: /dev/sci1 4 10 Als je dit hebt toegevoegd even CCcam herstarten Heb je toevallig geen cam-module waarmee je alvast een heractivatie kan doen? (in theorie moet het met CCcam ook wel lukken, maar lijkt in dit geval niet zo evident zeker?) Nog 1 tip: zeker niet opgeven he; meestal komt het wel goed! succes Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
alias haha Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Laat de ontvanger eens een paar uur op nederland 1 staan, zonder te zappen, of eventueel te delen in je huis met een andere ontvanger., kijken of je kaart het weer gaat doen, als je continu blijft zappen, zal de kaart niet gaan werken. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2014 Moderator Geplaatst: 17 januari 2014 Is de netwerk aansluiting van je ontvanger aangesloten? Trek dan ook de netwerk aansluiting eens los en kijk of je dan wel beeld houdt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dirocca Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 @ sabi1999 kan je via ftp eens controleren in /usr/bin, daar ga je ergens wget zien staan, staat daar wget of -wget grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
dvbs Geplaatst: 19 januari 2014 Geplaatst: 19 januari 2014 sabi1999 Lukt het nu al? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
sabi1999 Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Geplaatst: 23 januari 2014 (aangepast) Ik heb bewust even gewacht met het posten van een nieuwe update omdat ik even wilde kijken of het van langere duur was. Maar ik heb inderdaad sinds 1 week nu constant beeld :-) Dus dat is mooi. Een week geleden via CD een heractiveringsignaal opgevraagd en een reset van de Dreabox heeft uiteindelijk ( tot nu toe ) het gewenste resultaat behaald. Bedankt voor jullie hulp!! 23 januari 2014 aangepast door sabi1999 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen