Ga naar inhoud


Kan iemand mij informeren over de nieuwe Humax satellietontvanger van Al Jazeera


xboxfan

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik ga even uit van spraakverwarring.

Wanneer je een Humax satelliet ontvanger bedoelt komen de signalen via de schotel.

Bij een IPTV ontvanger komen de signalen via internet, en heb je geen schotel nodig..

 

Ook in Nederland zijn er een aantal IPTV televisie aanbieders waarbij via snel internet of glasvezel en een settop box waarop een netwerk aansluiting zit tv gekeken kan worden.

 

Al-Jazeera iptv zal in Nederland niet beschikbaar zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jullie begrijpen mij niet 

ik bedoel een speciale satellietontvanger waarbij geen schotel nodig is geen kaart voor nodig is 

Alles via het internet 

Geen Wan Sharing 

 

Ik bedoel een speciale box van al jazeera sport waarmee je de kanalen LEGAAL ontvangt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee jullie begrijpen mij niet 

ik bedoel een speciale satellietontvanger waarbij geen schotel nodig is

Om een dvb satelliet te kunnen ontvangen heb je een schotel nodig, zo simpel is het.

 

Wil je via iptv naar tv kijken heb je een iptv settop box nodig en een hele lange kabel naar de desbetreffende isp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik naar de specificaties kijk is het een gewone fta ontvanger waarmee je inderdaad een groot aantal kanalen mee kunt bekijken van de Nilesat positie.

Misschien heb je de tekst verkeerd begrepen, maar er staat vrij vertaald dat de ontvanger al is voorgeprogrammeerd voor de Nilesat, niet dat je geen satelliet schotel nodig hebt!

Internet komt in het hele verhaal niet voor!

 

Description of Humax IR-FREE Full HD Digital Satellite Receiver

  • MPEG-2 Digital & Fully DVB-S Compliant Embedded IRDETO CAS Plug & Play by HUMAX Auto Search (does not require satellite antenna setting) Dynamic Update Function for only NileSat Max. 4,000 channels (TV & RADIO programmable) Supports 256 colors On-Screen Display and easy Main Menu Auto favourite channel group based on user experience HUMAX EPG (View the 7 day schedules of TV programmes supported by HUMAX only) and Information Plate Video format in 4:3, 16:9 and letterbox Supports DVB Subtitle and Teletext DiSEqC 1.0 and DiSEqC 1.2 and USALS compliant (2.0 compatible)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké maar het werkt wel degeljk op Wifi 

De man van de winkel zei dat en die man weet echt alles over  Bein sport 

 

Hij zei tegen mj dat er geen schotel voor nodig is maar alles via wifi zal gaan 

Maar misshien vergist hij zich... 

 

Ik was afgelopen zomer in Marokko en daar zeiden ze tegen mij dat de frequentie's op Nilesat in April zullen weggaan. 

En ik denk persoonlijk dat die mensen daar veel meer over weten dan ons 

 

Maar ik zal morgen terug naar de winkel gaan en informeren 

Als iemand hier meer over weet 

Antwoord maar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De specificaties van de Humax ontvanger geven aan dat het een eenvoudige fta satelliet ontvanger is, zonde wifi of internet netwerk aansluiting.

 

Daarnaast is de snelheid van wifi meestal te laag om programma's te streamen. Daarvoor is een bekabelde netwerk verbinding beter geëigend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Oké maar het werkt wel degeljk op Wifi 

De man van de winkel zei dat en die man weet echt alles over  Bein sport 

 

Hij zei tegen mj dat er geen schotel voor nodig is maar alles via wifi zal gaan 

Maar misshien vergist hij zich... 

 

Ik was afgelopen zomer in Marokko en daar zeiden ze tegen mij dat de frequentie's op Nilesat in April zullen weggaan. 

En ik denk persoonlijk dat die mensen daar veel meer over weten dan ons 

 

Maar ik zal morgen terug naar de winkel gaan en informeren 

Als iemand hier meer over weet 

Antwoord maar

Broodje aap. Wat je beweerd kan technisch niet. Voor satelliet TV heb je logischerwijze een satelliet ontvangst antenne (schotel) nodig en als een sitgnaal via internet uitgezonden wordt heb je daar een IPTV ontvanger nodig en dat heeft NIETS met satelliet TV te maken. Daar zit ook geen tuner in, maar er zit een netwerk interface op.

 

Aangezien dit deel van het forum over algemene vragen over satelliet TV gaat, hoort ofwel je vraag hier niet thuis, ofwel moet je jouw verhaal aanpassen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

T.a.v. het iptv gedeelte:

 

www.beinsports.net abonnementen zijn uitsluitend beschikbaar in het Midden-Oosten en Noord-Afrikaanse gebieden, waaronder: Algerije, Bahrein, Tsjaad, Djibouti, Egypte, Iran, Irak, Jordanië, Koeweit, Libanon, Libië, Mauritanië, Marokko, Oman, Palestina (inclusief de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever), Qatar, Saudi-Arabië, Somalië, Soedan, Syrië, Tunesië, de Verenigde Arabische Emiraten en Jemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begint wěěr over WAN sharing!!! Dat onderwerp is hier taboe.

volgens mij snap jij het niet, je hebt inderdaad iptv streams of iptv tv met een kastje.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...