Ga naar inhoud


Kan iemand mij informeren over de nieuwe Humax satellietontvanger van Al Jazeera


xboxfan

Aanbevolen berichten

er is wel degelijk een aanbieder van arabische kanalen via internet.

heb het vorige week nog bij een egyptische kennis zien werken

ik heb pm gestuurd naar moderator met de link.

indien deze dit ok vind kunnen we de link hier plaatsen.

 

zag er allemaal legaal uit en professioneel

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De link is ingericht als een webshop voor het verkopen van settop boxen en abbo's.

Daardoor is het plaatsen van de link niet mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet kunnen dat de verkoper bedoelt dat het IPTV signaal van de modem/router naar de box wordt gestuurd via WIFI?

 

Zou het ook niet kunnen dat er met een proxie server wordt gewerkt om hier toch naar deze zenders te kunnen zien?

 

Als ik alles in dit topic nalees kom ik tot die conclusie.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

de provider waarover ik sprak daar staat er idd op support wifi.

 

Het ging hier wel om uitsluitend fta kanalen (waarvan sommige timeshift kanalen waren waardoor klant kon terugspoelen)

 

Voor betalende ART kanalen moest er nog 60€ extra betaald worden (per jaar volgens de website)

 

De aankoop van de ontvanger was ook niet goedkoop (rond de 400€)

 

Denk dat de verkoper/website vooral het publiek wenst aan te spreken die zelf geen sat gericht op nilesat kunnen plaatsen

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En alle abonnementen lopen tot de eerstvolgende wk voetballen, dan dient men een nieuw abonnement af te sluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...