Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lijkt me de bedoeling van dit forum om door te geven waar je een feed gevonden hebt en niet alleen de satelliet maar ook de frequentie e.d.

Moderator, correct me if I'm wrong.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

• Moderator
Geplaatst:

Tja, News Live  zal daar zijn reden voor hebben. ;)

:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had gedacht dat de feedhunters (zie naam van dit deel van het forum) dan wel aan het hunten sloegen.
Het signaal was ongecodeerd, dus met een simpele scan zo te vinden.

Geplaatst: (aangepast)

Dank je voor de tip Newslive . :)

Was wel een poging om ons aan het werk te zetten , mooi zo .

Ikzelf moest gisterenavond naar een avondfeest , en nee , niet de verkiezing van Miss België. Heb dus pas je bericht gelezen , anders had ik even naar jou ( en die knappe dames uiteraard ) op jacht geweest. :D

Ik dacht dat dit programma werd uitgezonden voor Studio 100 TV , zal dus niet op de 23,5E geweest zijn ( zijn volgens mij enkel feeds voor de VRT ) , misschien de 16E of 1W. Maar als je 23,5E meld in de post kan het natuurlijk.

Omstreeks 18h30 had ik een signaal op de 1W  , nl . Headline BEL68 - Enc  op 11503 V 15000 maar gecodeerd in BISS. Signaal is nu ook nog actief , zou dus ook voor het Belgisch Kampioenschap Veldrijden zijn in Waregem.

Voor diegenen die onze mooiste Miss van 2014 even willen aanschouwen , kunnen jullie hier terecht. :grin:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/nieuws/cultuurenmedia/MV_140111_missbelgie

Interview Miss Belgie 2014 Laurence Langen.

Missitems was gisteren ter plaatse voor een reportage.... camera Eddy Trillet montage RTvideo

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Hallo,

Alle feeds van Belgacom TV zijn altijd op Eutelsat 7 of Eutelsat 10.

Ze hebben die 2 satellieten als uitgangsbasis.

Ze kunnen wel draaien, maar liever niet.

Deze feed was voor de Franse TV.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...