kaelem Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 Hoi, Ik heb vorig jaar van iemand een usb stick gekregen van toshiba. Vandaag geen enkel teken van leven meer,de pc bevriest als ik hem inplug. (een 2e pc ook) Ik heb dus geen bon meer maar wel garantie neem ik aan. Hoe en waar zou ik dit kunnen claimen. Op de toshiba site zie nergens iets over garantie en usb sticks. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Moderator ceesv Geplaatst: 12 januari 2014 Moderator Geplaatst: 12 januari 2014 Bij de iemand van wie je hem gekregen hebt. Die zal bekend zijn met de winkel waar die stick gekocht is. De verkoper verleent namelijk de garantie, niet Toshiba. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
martjeB Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 64Gig? Was het een echte? M.a.w. heb je er ooit meer dan 8GB op gehad en bleven alle bestanden goed? Er zijn namelijk vele neppers te koop op veilingsites. Die zijn dan 10 dollar, maar zijn eigenlijk gemanipuleerde 4 of 8GB sticks. Onbetrouwbaar dus en niets aan verloren als ie stuk gaat. Gtz. Martje B
kaelem Geplaatst: 13 januari 2014 Auteur Geplaatst: 13 januari 2014 Bedankt voor de input. Ja het was een echte. Maar kijken of ik die verkoper kan achterhalen. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen