georges Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 De laatste periode valt het voor dat mijn ontvanger uitvalt op het ogenblik dat ik naar een andere zender zap. Zo lang hij speelt op een bepaalde zender doet zich geen probleem voor maar veranderen van zender en geen beeld meer. Dan is er niets anders te doen als de stroom onderbreken en opnieuw starten en hij is alweer vertrokken. De garantieperiode is nog niet voorbij en ik vraag mij af of dit van aard is om er te laten aan prutsen. Zijn er nog VU+ gebruikers die dit fenomeen ondervinden?
Neosphinx Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Eventueel herinstallatie van de image al overwogen? Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 neen dat ervaar / ondervind ik niet heb je onlangs een settingslijst erin gezet via dreamboxedit of dreamset? ciao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
georges Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Geplaatst: 14 januari 2014 Ja, onlangs heb ik een settingslijst geïnstalleerd. Kan het dat zijn? even afwachten dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen