Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Ik heb hier een HP Photosmart 6520 alles in een printer. Ik krijg deze scanner op de printer niet werkend naar de computer, De printer zelf werkt wel via de USB kabel naar de printer. De printer is met een USB kabel aangesloten naar de computer Met Windows 8.1 De computerzaak wil mij niet helpen. (geen tijd) Ik krijg de volgende melding. Zie in Bijgevoegd Ik wordt er moedeloos van. Graag hulp.
donpedro Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Neem aan dat je alle benodigde drivers vanaf de HP site hebt geinstalleerd? Mocht dat niet zo zijn, dan is dat wel 1 van de eerste dingen die ik zou doen. VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Alle software geïnstalleeerd. vanaf de site.
Psychosammie Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 En de diagnostic tools die je daar ook kan downloaden? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Inmiddels werkt het. weet niet waarom het nu werkt, heb niets gewijzigd, of iets gedaan. Dus waarom die uren later wel werkt ??? Maar ben er blij mee, opgelost
winwiz Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Op het werk zeggen we dan: het probleem TB <-> RL Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 januari 2014 Geplaatst: 15 januari 2014 Zo kan je het ook zeggen Bedankt voor het meedenken.
donpedro Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Inmiddels werkt het. weet niet waarom het nu werkt, heb niets gewijzigd, of iets gedaan. Dus waarom die uren later wel werkt ??? Maar ben er blij mee, opgelost Heb je in de tussentijd de computer uit & aan gezet, of te wel een reboot gegeven? Dat zou een reden kunnen zijn. VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Nee de computer en of de printer niet opnieuw uit of aangezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen