Ga naar inhoud


nslu 2 word niet gevonden in netwerk


seije017

Aanbevolen berichten


 

 

Services for Network File System (NFS) feature is available only in the Windows 8 Enterprise edition. This feature is not available in Windows 8 and Windows 8 Pro editions. Users when upgrading from Windows 7 Ultimate or Windows 7 Enterprise edition to Windows 8 Pro edition can no longer use Services for NFS feature.

 

REF: http://support.microsoft.com/kb/2769923

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig in de Beta zat het zeker wel in de pro. Ik heb het nog getest. En onlangs heb ik het gecheckt en zat er wel in, maar dat was op het werk dus een Enterprise versie. Raar dat ze dat toch weer uit de pro versie gehaald hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgde dit stukje, had zelf NSLU2 online gehad, en kon altijd alles benaderen onder XP.

Keek even in deze windows Ultimate maar daar is het ook nog, morgen zal ik even op de pro versie kijken van de laptop.

winulti_zpsc7db74dc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets naar boven kijkt zie je dit ook gemeld. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seije017,

 

 

 

het werkt.

firewall ff uit gezet en toen werd hij herkend.

poort 1 word de hdd wel herkend maar poort 2 geeft hij aan not formatted.

heel raar port 1 heb ik niet geformateerd en de schijven zijn vol data dus formateren geen optie.

is dit op te lossen zonder format

 

 

 

Ik heb geen id hoe oud jou nslu2 is, maar problemen van het niet vinden van een of meerdere USB poorten komt vaker voor met vreemde meldingen.

 

Oplossing, in veel gevallen, is het vervangen van de backup batterij in de nslu2 !

 

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...