Ga naar inhoud


RTL8 SD en Veronica SD stoppen met SD uitzenden.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Graag on-topic blijven.

 

Het gaat hier over het beëindigen van de SD versies van RTL8 en Veronica.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op dit moment worden de SD zenders in het settoppakket die verdwijnen, vervangen door de HD versie.

Je kan met het settopbox pakket dus op dit moment Veronica HD en RTL 8HD kijken, vermits je een SECA 3 kaart hebt.

En je hebt natuurlijk ook een HD ontvanger nodig.

 

Heb je het stb pakket op je hoofdkaart dan had je wel rtl8,en dus nu ook rtl8 HD

 

Hier wordt nu 2x bevestigd wat bij mij niet functioneert tenzij ik het echt niet begrijp.

 

Op mijn oranje SECA3 hoofdkaart heb ik het HD Basispakket, dus ook RTL8 SD en HD.

 

Op mijn oranje SECA3 2e kaart heb ik geen HD abo maar krijg ik wel Veronica HD maar geen RTL8 HD en dat zou volgens de voorgaande berichten moeten kunnen.

 

Ik heb via FastScan zowel via HD als SD de zenderlijst succesvol ingelezen dus als ik het goed begrijp zou ik op mijn 2e kaart dan toch RTL8 HD moeten kunnen ontvangen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch klopt dit niet.

 

RTL8 heeft nooit in het STB pakket gezeten, dus zal nu ook niet opeens wel in HD beschikbaar komen voor STB abonnementen.

Wil je RTL 8 in HD ontvangen zal je een EXTRA HD pakket moeten afsluiten.

Voor 5 euro in de maand krijg je dan niet alleen RTL 8 in HD maar ook de overige commerciëlen + wat thema zenders..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar even op de site van CD. In de zenderlijsten (SD en HD) zie je in welk pakket de zenders zitten. RTL 8 en nu dus RTL 8 HD zitten in het only STB pakket. Met een extra kaart zie je die niet niet.

 

Als je dan nog eens goed kijkt zie je dat je daar een extra HD pakket voor nodig hebt.

Zonder dit extra HD pakket heb je geen RTL8 (HD) op je Set Top Box pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

rtl-8HD zit wel in het settopboxpakket op de hoofdkaart!

Heel vreemd, want toen rtl8 nog Talpa heette, zat ie evenmin in het STBpakket.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://apps.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/rtl8-hd.aspx

 

 

"....Ook wordt RTL 8 HD toegevoegd aan het Set Top Box-pakket. Set Top Box-pakket abonnees dienen wel over een HD-ontvanger, een dubbele ontvangstkop en een oranje Mediaguard 3 Smartcard te beschikken. De standaard variant van RTL 8 is niet te ontvangen in het Set Top Box-pakket.

RTL 8 HD is te zien op kanaal 110 in de SD-zenderlijst en op kanaal 10 in de HD-zenderlijst."

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dus moet dat ook voor 2e en 3e kaarten gelden want die hebben op z'n minst STB pakket of Fam pakket en als je kaart ouder is misschien nog Entertainment. In alle gevallen verwacht ik dat de HD zenders van de commercielen daarop zichtbaar zijn. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...