Ga naar inhoud


RTL8 SD en Veronica SD stoppen met SD uitzenden.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Vanochtend definitief nog niet, zojuist gecontroleerd en....

Inderdaad beeld op deze 2 HD zenders op de 2e en 3e kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Yep, bij mij ook!  op mijn 2e en 3e kaart met familiepakket.

 

Daar ben ik blij mee,    :P

 

Nu de overige zenders nog, weg met dat wazige blokjesbeeld.

 

IK WIL HD GÉÉN SD, DANK U WEL CDS..............

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

RTL8HD werkt sinds afgelopen middag bij mij ook op mijn 2e en 3e kaart (zonder extra HD abonnement).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Van Canaldigital webcare:

 

RTL8 HD was al onderdeel van het settopbox pakket en inmiddels zou ook, vooruitlopend op de afschakeling van de sd versie volgende maand, Veronica/Disney XD HD met een settopbox-pakket te zien zijn. Uiteraard alleen wanneer men voorzien is van een HD ontvanger en een smartcard, beginnend met 128...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In ieder geval voor de STB hoofdkaarten, wanneer je Canaldigitaal aan hun eigen woord mag houden.

 

En lager als STB bestaat toch niet, of is dat het Digitenne spijtoptanten abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werken op beide extra kaarten van het familie-pakket zonder HD ook de zenders RTL8HD en Veronica HD. Nou dat is dan weer een meevaller ten aanzien van die €3,- verhoging sinds 1 nov. van het familie-pakket waarbij je er nu dus maar 5 HD-zenders op vooruit bent gegaan i.p.v. 7.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is als basis op je hoofdkaart zit.

Dan krijg je stb op je extra kaart.

 

Dit is niet hetzelfde als het stb wat iemand op de hoofdkaart heeft.

Stb op de hoofdkaart is met rtl8 en stb op de extra kaart is zonder rtl8.

 

Bij mijn weten wordt de sd variant bij afschakeling vervangen door de hd versie.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

na de overgang van omrop fryslan /tv oost /tv gelderland van mpeg 2 naar mpeg 4 op 7 januari j.l. zijn de mensen  in deze gebieden massaal overgestapt op hd ontvangers.

 

omrop fryslan meld dat bij veel satellietwinkels momenteel een te kort is ontstaan aan de eigen hd ontvangers van cds

cds zou 5000 extra ontvangers besteld hebben bij hun leverancier

men zou vanaf eind januari weer kunnen leveren 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zou je toch al beeld moeten hebben. Kijk nog eens.

 

 

Goede opmerking. Probeer het eens. Als het zal werken, dan werkt het vandaag ook al. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat gaat werken.

geen beeld op veronica hd met een groene kaart voorlopig. Word tijd dat ik die kaart eens omruil, hoe doe ik dat best? Online of naar de winkel gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...