blitzteam Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 ik wil in mijn huiskamer 2 ziggo receivers plaatsen. kan ik met 1 coax kabel, via een splitter naar de 2 receivers gaan. indien ja, waar kan ik splitter het beste aanbrengen, meteen bij aansluitpunt ziggo of kan dit ook vlak voor de receivers, zodat ik maar een coax kabel door een buis hoef te trekken. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2014 Moderator Geplaatst: 16 januari 2014 Wanneer de ontvangers niet interactief zijn, dus zonder retourkanaal kan je vlak voor de receivers splitten. Heb je wel een retour signaal nodig zou ik de hirschmann GHV41M aanbevelen. Die plaats je dan in de meterkast en dan iedere ontvanger zijn eigen kabel. Ongebruikte uitgangen afsluiten met een 75 Ohm afsluit weerstand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wortellica Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Hebben alle interactieve ontvangers een retoursignaal nodig ( van ziggo )?
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2014 Moderator Geplaatst: 16 januari 2014 Wanneer het DVB-C interactieve ontvangers zijn, ja. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitzteam Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Geplaatst: 16 januari 2014 (aangepast) oke bedankt , maar als ik interactieve ontvangers gebruik, maar het interactieve gedeelte links laat liggen, kan ik dan wel vlak voor de receivers splitten.( of is dit volledige lariekoek ). 16 januari 2014 aangepast door blitzteam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2014 Moderator Geplaatst: 16 januari 2014 Ja, wanneer je het interactieve deel niet gebruikt zou dit, tot zover mij bekend, geen probleem mogen zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wortellica Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Ik heb mijn interactieve ontvanger humax gewoon via mijn dreambox doorgelust en alles werkt gewoon?
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2014 Moderator Geplaatst: 16 januari 2014 DVB-C interactieve ontvanger = Cisco! Netwerk is ongelijk aan DVB-C Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wortellica Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 (aangepast) DVB-C interactieve ontvanger = Cisco! Netwerk is ongelijk aan DVB-C Wat bedoel je hier nu mee, ik heb dvb-c interactieve ontvanger humax 5300 van ziggo dus geen cisco? ook geen glasvezel ! 16 januari 2014 aangepast door wortellica
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2014 Moderator Geplaatst: 16 januari 2014 Bij de Humax wordt de connectiviteit verkregen d.m.v. je netwerk aansluiting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2014 Moderator Geplaatst: 17 januari 2014 Dat is toch precies wat ik aangeef. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2014 Moderator Geplaatst: 17 januari 2014 Laat maar Sjaak, het gaat over niets. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blackeyes Geplaatst: 18 januari 2014 Geplaatst: 18 januari 2014 (aangepast) ik heb bij mijn vriendin een goeie versterker (hirschman) met 8 tv aansluitingen net na het aansluitpunt gezet en daar draaien 4 tv's op met 3 humax recievers en een cisco interactieve reciever voor ziggo en het werkt perfect 18 januari 2014 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen