Ga naar inhoud


Video on Demand bij TV-Vlaanderen via nieuwe Motion box


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Ben ik nu de enigste die hier weinig nut in ziet?

Zou tvvl niet beter investeren in een deftig zenderaanbod en in ieder geval de Vlaamse zenders in HD uit te zenden.

Ik denk niet dat de gemiddelde tvvl kijker hier nu op zit te wachten.

 

1 van de voordelen is voor mij gewoon geen interactieve rommel... Bij TN en BGC dringen ze die gewoon op!  Geef mij idd maar meer kanalen in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 van de voordelen is voor mij gewoon geen interactieve rommel... Bij TN en BGC dringen ze die gewoon op!  Geef mij idd maar meer kanalen in HD.

 Ben ik volledig mee eens! Combinatie met een goede Linux ontvanger heb je al meer mogelijkheden zoals Hbbtv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enigste die hier weinig nut in ziet?

Zou tvvl niet beter investeren in een deftig zenderaanbod en in ieder geval de Vlaamse zenders in HD uit te zenden.

Ik denk niet dat de gemiddelde tvvl kijker hier nu op zit te wachten.

 

 

Ik zit hier ook niet op te wachten.  Wil het ook niet.

Maar als ik ergens de sat wil promoten dan krijg ik nogal eens de vraag: kun je er ook films bij huren, en zit er iwatch, uitzending gemist op?

 

Neen dus, behalve nu dan.  Al ontbreekt nog Ooit gemist en dergelijke.  Hoewel met dit systeem moet het mogelijk zijn die ook tot te voegen.

 

E.e.a. is de schuld van Teleniet die dat erg pushen.  Zodoende zal TVV een aanbod hierin moeten creëren willen ze klanten van Teleniet afsnoepen en zodoende groeien.

 

Een ander punt waar TVV wat moet bijdraaien is een grotere schotel aanbieden.  Een 78cm schotel presteert duidelijk beter en hun duo en triple LNB werken daarop ook prima zoals in diverse andere threads reeds meermaals is aangetoond.  Een beetje zoeken op het net geeft aan dat een 78cm schotel maar EUR 5-10 duurder is dan de 64 cm schotel.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier ook niet op te wachten.  Wil het ook niet.

Maar als ik ergens de sat wil promoten dan krijg ik nogal eens de vraag: kun je er ook films bij huren, en zit er iwatch, uitzending gemist op?

 

Neen dus, behalve nu dan.  Al ontbreekt nog Ooit gemist en dergelijke.  Hoewel met dit systeem moet het mogelijk zijn die ook tot te voegen.

 

E.e.a. is de schuld van Teleniet die dat erg pushen.  Zodoende zal TVV een aanbod hierin moeten creëren willen ze klanten van Teleniet afsnoepen en zodoende groeien.

 

Een ander punt waar TVV wat moet bijdraaien is een grotere schotel aanbieden.  Een 78cm schotel presteert duidelijk beter en hun duo en triple LNB werken daarop ook prima zoals in diverse andere threads reeds meermaals is aangetoond.  Een beetje zoeken op het net geeft aan dat een 78cm schotel maar EUR 5-10 duurder is dan de 64 cm schotel.

 

Willy

ik krijg dan ook in bijna alle gevallen de vraag of bij sat ontvangst die interactiviteit mogelijk is.Zeg je neen,dan moeten ze het al niet meer hebben.Zodanig dat ik er een beetje voor vrees dat sat aanbieders ook interactief zullen moeten gaan als ze (in de toekomst) willen concurreren met andere platforms.En volgens dat ik lees in kranten wordt die interactiviteit veel gebruikt en verdienen zowel de zenders als operators er veel geld mee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoaaaaa die box ziet er toch niet uit man.

Zoiets lelijk komt hier nooit in huis.

Ik snap niet dat ze zoiets aan klanten gaan verkopen lol.

@ Hylllit

 

Ik heb hier zo'n box staan in Frankrijk.

Hij is van Orange voor IPTV.

En ik kan u verzekeren dat hij helemaal niet lelijk is, wel integendeel.

De foto die hier gegeven is ziet er inderdaad niet uit, maar in het echt ziet hij er heel elegant uit hoor.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er verdacht veel uit als de Mobistar boxen die ze verkochten voor satellietontvangst.

Mobistar heeft ondertussen zijn activiteiten voor verkoop van tv via satelliet gestaakt wegens te weinig verkopen en tegenvallende inkomstresultaten. Denk dat tv-vlaanderen een lot van deze decoders heeft opgekocht. Wat ik nog weet  van mensen die deze boxen gebruikten voor mobistar sat tv dat ze veelvuldig vast liepen... Beter dus onafhankelijke box kopen hoor ! je betaalt wat meer maar je krijgt er wel veel meer voor terug !

Ik vind het net een voordeel dat er geen interactiviteit mogelijk is via TV-Vlaanderen, geen gedoe met rode knoppen en zo, om dan achteraf te constateren dat het toch niet allemaal gratis was ! Het kan natuurlijk voor vele een gemis zijn die Telenet of Belgacom on demand en zo gewoon zijn, als ik een goede film wil zien bekijk ik die op dvd.

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...