Hymnee Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Dag allen, Net enkele folders aangemaakt op de interne HD in m'n SOLO2, via IdreamX app op mac. ( /hdd/Music movies) Vraag: Als ik in de box naar 'recording list' ga via remote, zie ik enkel de main folder. /hdd/movie -> Hoe browse ik naar de versch folders? Of kan de box enkel 1 locatie onthouden als default? In dat geval niet handig dus, met folders.
VanOrange Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Als je de folders aanmaakt in /hdd/movie dan lukt het wel. Dus /hdd/movies/Music Movies
Hymnee Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Geplaatst: 17 januari 2014 Dank voor de snelle reply Nu probleem: had dus andere folder aangemaakt op /hdd ik kan in 'movies' de lijst niet meer zien die ik naar daar verplaatst heb. in FTP browsen naar hdd zie ik ze wel staan met een langere naam (foldernaam eerst) in de algemene movies lijst, maar kan ze niet verslepen/knippen/plakken.. ?
Hymnee Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Geplaatst: 17 januari 2014 update, met cut/paste shortcuts lukt het wel
dirocca Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 markeerpunt aanmaken. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Hymnee Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Geplaatst: 17 januari 2014 folder zit nu op de juiste plaats, maar weet niet hoe ik er naar kan browsen in 'movies' op de SOLO2.. geel/rood,.. hebben geen functie hoe stel ik markeerpunten in? Dank!
Jürgen Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Als je op de SOLO2 in Opname paden staat dan op de AB op Menu drukken. Hierna op Ga naar Bestandenlijst klikken en dan Bovengelegen map. Nu de betreffende map kiezen en als Markeerpunt vastleggen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen