Ga naar inhoud

Afstellen schotel met 4 lnb tegen kleine vergoeding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allen,

Ik heb voor de ontvangst van astra 28 een 4 lnb angeschaft. Ik had er eerste drie, omdat ik voor de 4 koppen een andere houder moest gebruiken lukt het mij niet om de schotel met 4 lnb goed af te stellen op mijn dreambox. Is er iemand die tegen een kleine vergoeding de schotel kan afstellen? Ik woon in omgeving breda.

Gr. Achmed

Geplaatst:

Beste Achmed

Niet omdat ik in de gelegenheid ben je te helpen maar wat is het voor een schotel? Heb je er nu een rail aan zitten en wat voor lnb’s gebruik je?

Staat de schotel op de grond, hangt die aan een muur of aan een balkon?

Zou je er eens een foto van kunnen maken?

Geplaatst: (aangepast)

Hallo sprietje,

Dank voor je reactie! De schotel hangt aan de muur van mijn schuur in de achter, op ongeveer 2,5m a 3m van de grond. De dondergrijze schotel(weet merk niet meer) heeft in de lengte gemeten een diamanter van ongeveer 80cm en in breedte ongeveer 76cm. Ik had eerste drie aparte LNB's op een rechte houder, onlangs heb ik een 4de lnb gekocht en moest daarbij ook een andere houder kopen omdat op de ouder houder geen plek is voor 4 lnb's. De nieuwe houder waar de lnb's aan bevestigd worden is echter niet recht maar is gekromd als een banaan want toen ik de 4 aparte lnb's erop had gezet en weer aan de schotel bevestigd was alle beeld weg. Dacht dat het gemakkelijk zou zijn, maar dat is helaas niet het geval.

Ik kan morgen als het weer licht is fotos maken, hopelijk kan je me dan op weg helpen. Misschien kan je op basis van bovenstaande informatie al tips geven.

aangepast door Achmed
Geplaatst:

Ik heb fotos gemaakt, maar ik weet niet hoe ik deze hier moet plakken. Normaal is dat eenvoudig maar hier weet ik niet hoe het werkt.

Kan iemand me op weg helpen? 

Geplaatst:

Ik heb fotos gemaakt, maar ik weet niet hoe ik deze hier moet plakken. Normaal is dat eenvoudig maar hier weet ik niet hoe het werkt.

Kan iemand me op weg helpen?

kies voor citeer en dan voor gebruik volledige editor

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

je kunt ook je foto via " bijlage toevoegen " met " kies bestand " en daarna " voeg dit bestand toe "

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen