Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo medesatters,

Ik lees hier niets over de problemen met mytube.

Heb hier steeds meer last met groene schermen en kan de meeste filmpjes niet openen.

Gebruik hier de laatste openpli versie en heb mijn box al meerdere malen opnieuw geflashed

zonder resultaat.

Klopt het dat mytube niet meer werkt en is er nog een alternatief voor mytube voor de dreambox 800 ?

Geplaatst:

Inderdaad Loui ik kreeg geen reactie...ik zou graag de youtubeplus plugin willen proberen maar ik heb de oe1.6 versie nodig.

Misschien dat je die in je verzameling hebt ???

Geplaatst:

Inderdaad Loui ik kreeg geen reactie...ik zou graag de youtubeplus plugin willen proberen maar ik heb de oe1.6 versie nodig.

Misschien dat je die in je verzameling hebt ???

Werkt deze niet in 1.6 verzie?
Geplaatst:

Hallo Loui,

Deze versie had ik al geinstaleerd en werkt ook wel alleen officiele music videoclips doen het niet.

Snap niet dat niemand hier last van heeft.

Ook met deze versie vam youtubeplus krijg ik geen official musicclips afgespeeld.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Laatste MyTube maar eens proberen.

Probleem is dat ik de MyTube plugin niet meer in de lijst zie staan bij OpenPli 4 geinstalleerd op een originele DM800SE Dreambox.

Met mijn VuPlus Ultimo werkt MyTube goed in Black Hole en ook in OpenSpa. Vti geloof ik ook.

Heb nu weer OpenVix erop staan, maar daar staat MyTube weer niet in de downloads lijst.

Heb de MyTube plugin map wel met FTP naar mijn hdd gekopieerd maar nog niet getest in een andere image.

Waar is de laatste MyTube te downloaden?

Vind wel oude versies van 2012 en zo maar dat gaat niet werken.

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...