Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het gebruik van teletekst of zappen op diverse tv zenderst vertoont het oled display op mijn dm8000 rare kuren.

Eerst begint het display te knipperen en dan valt deze volledig uit, soms lopen de letters door elkaar of is het display volledig gekleurd of één streep zonder letters/cijfers.

Enkel na een volledige herstart is het display terug normaal zichtbaar.

• Like 1

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

heb ik jl. woensdag en donderdag eens gedaan........er zit OpenPLi 4.0 erop met de laatste update (dacht van) 14 januarie

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Ja dat heb ik ook op me 7020hd.en als ik hem reset alles weer normaal.

wat bedoel je met reset?

heb hem nu al " herstart " en " herstart enigma " geprobeerd.....

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

ik heb zojuist gewoon een herstart gedaan ipv van herstart enigma en nu is hij er weer.....

in mijn vorige topics zei ik dat ik hem al had herstart, maar dat was niet zo....

had hem 2 maal herstart enigma gedaan, daardoor werkt hij nog steeds niet.

maar zoals wortellica beschrijf over de openpli site, lees ik dat er meer problemen zijn......

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst: (aangepast)

Hier hetzelfde probleem op mijn dreambox 800 hd se ook met OpenPLi 4.0.

Ik dacht al dat mijn box het aan het begeven was.

aangepast door phil 3548

DM-800HD se -|- stab HH120 -|

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem op mijn dreambox 800 hd se ook met OpenPLi 4.0.Ik dacht al dat mijn box het aan het begeven was.

nee dat had ik niet, wel dacht ik dat mijn oled display naar de haaien was.....maar gelukkig nog niet.

kan je niet gebruiken als de box wilt verkopen.

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Heeft iemand toevallig nog een nfi voor de DM800se van 8-12-2013 of eerder?

De images van 8-12-2013 of eerder schijnen het probleem met het display niet te hebben.

DM-800HD se -|- stab HH120 -|

Geplaatst:

Is het echt een specifiek probleem van OpenPli? Heb hier een DM8000 en DM800se V1. Draait al sinds juni OpenPli 4.0 en nooit probleem met display

Geplaatst:

Is het echt een specifiek probleem van OpenPli?

Ja.

De DM800HD se met Pli  4.0 geeft hetzelfde verschijnsel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Bij mij ook zo na een update voor paar maanden terug toen ik net overgestapt ben naar OpenPli 4.0 had ik ook in eens hele felle display. daarna ging deze uit waarna deze bij herstart weer gewoon aanging, maar wel verticale lijnen bij de letters en dat is nooit meer weg gegaan. ik heb nog zo'n gele Oled display.

Geplaatst: (aangepast)

Klopt heb het al 2 keer meegemaakt met me dm800se display word donker het als of het display bijna geen stroom krijg en verkleurt en brandt flauw na reboot is het weer goed, 

Dit is ook op versie 2.1  met de laatste update.

Kan je ergens instellen dat de dreambox niet update na een reboot of automatische update deze versie waarop ik zat werkte perfect.

Gelukkig maar dacht dat me box aan het begeven was dat het probleem aan de software ligt  ;)

Op me dm8000 geen problemen zit nog een versie van 06-07-2012

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

op mijn dreambox8000 met openatv doet de oled ook raar na gebruik van teletekst

na een update is dit problemen opgelost

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...