Ga naar inhoud


Skin niet-wit-op-zwart gezocht


radio man

Aanbevolen berichten

Heb op 't moment Vti erop omdat dat niet zo'n zwarte achtergrond heeft...want dan heb ik kijkproblemen.

Maar ik zou toch best Openpli en Blackhole eens willen proberen, bestaan daarvoor skins die meer op grijs gebaseerd zijn?

Heb op hun sites gekeken, maar ik kan wel steeds wat uitproberen maar daar word ik onder die standaardimages echt doodmoe van...

 

't Is misschien een rare vraag hoor, maar toch hoop ik wat tips...

Grts

Radio

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor de AtileHD skin zijn er ook extraś (die kunnen gewoon geladen worden via de feed)

 

en een extra menu voor AtileHD daarmee maak je zowaar je eigen kleuren en dus ook grijstonen

er zijn dus ook voor AtileHD als template reeds vooraf geconfigureerde nieuwe invullingen voor die template.

 

ciao

Yesterday

The Beatles

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Tonski, in Atile HD kan je toch zonder extra plugin ook al de kleur veranderen in grijs.

Menu > VTi > Setup Atile HD > Style:

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Heb net mijn nieuwe VU+ Duo2 aangestoken en de nieuwste Openpli (op advies van velen hier) succesvol geladen.

Voor Openpli is het tenminste écht winter! :P

Ik zie niet geweldig en wit-op-zwart leidt voor mijn enige oog (ook dat nog laugh.png ) tot overstraling.

Maar 't is nou ook weer niet zo erg dat ik iets nodig heb "für stark sehbehinderte" zoals ze het op het Vti forum noemen.

 

Op mijn Dream DM8000 had ik altijd Brushed Aluminium HD, en dat beviel goed.

 

Maar iets anders zonder veel sterke contrasten zou ook interessant zijn!

 

Wie helpt me op weg?

Bedankt

Barend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...