Olie B Bommel Geplaatst: 19 januari 2014 Geplaatst: 19 januari 2014 weet iemand ook waarom ik met mijn humax hdci 2000 geen regionale zender meer kan ontvangen wel geluid maar geen beeld soms omroep Brabant maar loopt steeds vast zijn er meer die deze ontvanger nog gebruiken olie b bommel.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 januari 2014 Moderator Geplaatst: 19 januari 2014 Beste Bommel, Er zijn op dit moment de nodige zenderwijzigingen aan de gang. Je zal voor de desbetreffende zenders de transponder gegevens moeten wijzigen en de zenders eventueel opnieuw moeten inlezen. Kijk eens naar dit overzicht. http://www.canaldigitaal.nl/wijziging2014/#kalender Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Olie B Bommel Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Geplaatst: 20 januari 2014 hallo, de transponder wijziging licht het niet aan dat heb ik al gedaan dat weet ik , heb nog een ontvanger topfield die doet het wel goed heeft iemand die nog een humax hdci 2000 gebruikt ook dit probleem vrg olie bommel
Moderator ceesv Geplaatst: 20 januari 2014 Moderator Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb een Humax 2000 HDCI met een Aston CI module Ver 2.23 Daarbij treden dezelfde problemen op. Ik vermoed dat het probleem in de codering zit. Een nieuw Canaldigitaal CI module zou mogelijk de oplossing kunnen zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen