Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen mogelijkheid tot printen, nu blijkt als je naar Apparaten en Printers gaat,(boven balk loopt helemaal naar rechts) wordt er niks getoond, blad blijft wit. ( leeg).

Heb al zitten zoeken, echter oplossing bieden nog geen oplossing.

Mogelijkheid om bij service de printerspooler te checken en de bleutooth service verschillende instelling geprobeerd, was geen oplossing, ook de oplossing beschreven http://www.winhelponline.com/blog/fix-devices-and-printers-completely-empty-windows-7/ lukt niet, bij stap 3 kreeg ik een fout melding. zelfs bij microsoft geen oplossing kunnen vinden.

 

Iemand nog tips ?

 

Alvast bedankt

post-30731-0-21587700-1390159557_thumb.jpg

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.


Geplaatst:

Allereerst:

  • Welke versie van Windows gebruik je (ik vermoed Windows 7)
  • Sinds wanneer heb je dit probleem, heeft het ooit goed gewerkt?
  • Heb je iets geïnstalleerd in de tussentijd?

 

De makkelijkste oplossing. Ga terug naar een herstelpunt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

 

 

I looked at the print spooler service, and try to play with it by stop and restart it, and I get the error message showing:Print spooler error 1053. And after I try to restart it again, and it went through and then I can stop and start it without error. Then I try the devices and printers, then it loads and work fine. I restart the computer to make sure it states OK, and it does state OK. So I know if next time I get this problem I will play with the print spooler service again. I hope this will help others with the same problem that I have. Good luck. 

 

REFERENCE 

 

http://en.kioskea.net/faq/20632-windows-7-disable-the-print-spooler-service

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Allereerst:

  • Welke versie van Windows gebruik je (ik vermoed Windows 7)
  • Sinds wanneer heb je dit probleem, heeft het ooit goed gewerkt?
  • Heb je iets geïnstalleerd in de tussentijd?

 

De makkelijkste oplossing. Ga terug naar een herstelpunt

 

In de prefix staat dat het Windows 7 betreft.

 

Sinds 1 week.

Er zijn de laatste week verschillende update's geweest van windows zelf, en update's van windows office 2007. gedurende dit probleem ondervind ik ook problemen dat word niet opstart, dit is verholpen door de "fix-it" van windows deze heeft de printer op microsoft xpc document  writer gezet.

 

Verschillende herstelpunten geprobeerd, geen succes.

 

backup is van 5-2012, deze vind ik te oud.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Onderstaande ook uitgevoerd.

 

The sfc scannow option is one of several specific switches available in the sfc command, the Command Prompt command used to run System File Checker. Sfc /scannow is the most common way that the sfc command is used.

Sfc /scannow will inspect all of the important Windows files on your computer, including Windows DLL files. If System File Checker finds an issue with any of these protected files, it will replace it

 

 

post-30731-0-84981400-1390167831_thumb.jpg

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst: (aangepast)

Had je een hele rij aan printers geinstalleerd? 20+ ofzo?

 

Device and Printers -> selecteer een printer -> Selecteer Printer Server Properties van het menu -> driver tab, verwijder alle drivers

 

Heb je de bluetooth service uitgezet/uitstaan?

 

Zet deze op automatisch via services

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Maak eens (een) screenshot(s) van services waarin de printspooler zichtbaar is en de bluetooth services ook zichtbaar zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Problem solved :D

 

 

Toch de bleutooth support service, opstarttype -> automatisch, en de service gestart.

 

Word getest, deze start ook nog op.

 

straks de laptop even opnieuw opstarten en kijken of het blijft werken.

 

Thx voor de hulp.

 

 

 

 

post-30731-0-34301100-1390247040_thumb.jpg

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Kon ook bijna niets anders zijn.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...