Ga naar inhoud


Telenet wil voetbalzender beginnen


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

MP & Silva betaalt € 70 miljoen het eerste jaar.

 

Zij moeten nu dit proberen terug te verdienen via de verkoop aan Telenet, BGC, VOO  en misschien TVV

Telenet heeft voor zijn sportszenders 200 000 abbonee's.  VOO ongeveer 100 000.

 

Dus samen een potentieel van 300 000 abbonees.  Of € 19.50 per maand per abbonee.  Hierin is dan nog niet de prijs inbegrepen van de verslaggeving (opnemen, verdelen, commentaar e.d.)

 

Wat gaat het de klanten dan kosten.  Nu vraagt telenet € 24.95 per maand.  Dit gaat ongetwijfeld meer worden.  Anders wordt een gedeelte betaald via het algemeen abbonement dat iedereen betaald.

 

Ik hoop dat TVV als ze in dit verhaal stappen, een prijs gaat vragen die de kosten dekt, en niet een gedeelte gaat verrekenen via de kostprijs van een algemeen abbonnement.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


't ja telenet mag zijn eigen voetbalzender niet starten,en er zal weer geboden moeten worden.

Ik vind dit heel triest voor de voetballiefhebbers dat zij eigenlijk geen keus hebben en zeker geen concurrentie hebben om hun voetbal te zien. :(

Het is "die tv aanbieder" en "die prijs" wil je die prijs niet betalen of niet bij die aanbieder,ok,geen beeld. :mad:

Mocht zowel belgacom,telenet,snow,scarlet en TVV de beelden kunnen aanbieden,dan zouden ze tegen elkaar kunnen concurreren,wat de prijs voor hen misschien enkele euro's minder zouden zijn.

Maar ja,ik zit hier te zeveren,maar een echte voetballiefhebber kijkt op geen enkele euro's,en het kan hen geen .... schelen of dit nu bij die of die provider is.Omschakelen doen ze toch.

Wel vervelend moesten de voetballiefhebbers moeten gaan naar een ip tv aanbieder,want nog niet overal in belgie is ip tv beschikbaar en die zouden dan verstoken zijn van hun favoriete sport  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...