Djimpact Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Beste alle, Wie kan mij helpen met de volgende vraag. ik heb een dreambox 500 en wil graag opnemen met gebruik van een mount. ik heb een mediaspeler die samba ondersteuning heeft nfs. ik heb ook een androidbox staan die geroot is of de mediaspeler cfullhdmai. Het liefst wil ik het niet via de pc doen maar de opnamens sturen naar de hierboven aangegeven spelers. wie kan mij op weg helpen want kom er na lang zoeken echt niet uit. hoe maak ik de connectie? Alvast bedankt.
satsean Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Hoi Djimpact Welk image heb je op je box Voor open pli doe het volgende druk je menuknop/systeem/netwerk/lan/vervolgens netwerkbrowser de box zoekt alle openstaande verbindingen in je netwerk vervolgens maak je een verbinding aan(verbindingsbeheer) met of zonder gebruikersnaam en wachtwoord hier kan je alle verbindingen beheren Deze zijn zichtbaar via de menu/appllicatie/verbindings app Of als je een verbinding als vervanger van je harde schijf hebt aangemaakt kun je deze via de pvr knop benaderen Satsean I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
satsean Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Hoi Dit geld voor een 500 Hd Een enigma 1 box moet je volgens mij ook kunnen mounten heb hier geen ervaring mee Satsean I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Djimpact Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 Ik heb een 500s en nog geen HD, ik heb nu ngrablite op de pc maar doe stopt met opnemen na 7 minuten Hoe kan dat nou weer.Ik heb avg erop en gewoon toestemming gegeven en ngrab loopt op poort 4000,6000 en 8000 ook geprobeerd. Wat gaat hier mis?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen