Unetwork Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Ik heb de afgelopen weken een aantal keren geflashed omdat de box erg traag werd dus wou een verse instal doen Maar na de gelukte flash staat alle het oude weer in de box Weet iemand dit? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Geplaatst: 21 januari 2014 als je flashed hoe kan dan autobackup aanstaan? Je hebt dan toch een verse instal? Of zie ik het verkeerd? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
wortellica Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 dat zie je verkeerd, even kijken of je autobackup hebt aanstaan. zo ja even uitzetten.
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Autobackup zit in OpenPli standaard. Na een verse install gaat hij op zoek op het default pad 'HDD/BACKUP'. Vindt hij daar een backup, dan installeert hij deze i.d.d. weer terug..
dirocca Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 als je een nieuwe " schone " flash wil doen moet je alle backup bestanden verwijderen/hernoemen. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
CEASAR W Geplaatst: 21 januari 2014 Geplaatst: 21 januari 2014 Kheb hier even in mijn et6500 gekeken autobackup is wel geinstalleerd maar staat hier stadaard uit en ook geen bestand op de hd. ceasar
Unetwork Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Geplaatst: 21 januari 2014 ok dat was allemaal weer nieuw voor me en ik ga het proberen, bedankt allen voor de info Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen