Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom radio niet staat geselecteerd tja die heb ik niet aan een kaart gehangen, dus staat er alleen maar tussen voor degene die het willen gebruiken :-)

Wat betreft je vragen over loadbalance, die gebruik ik ja en dan de kaart met het minst de hoogste waarde en dan van hoog naar laag tot de full kaart.

Dat light pakket ken ik niet maar die zal dan denk tussen  het hd en family vallen, wil je deze ook ertussen zul je deze 2 dus moeten aanpassen anders heb je er nog niets aan :-)

Mijn config voor 1 van de readers ziet er dus als volgt uit

[reader]
label                         = reader-p1
description                   = Kaart CD Basic
protocol                      = mouse
device                        = /dev/ttyUSB0
services                      = !cdnl_basic_hd,!cdnl_family,!cdnl_entertainment,!cdnl_eredivisie,!cdnl_film,!cdnl_hbo,!cdnl_erotic
smargopatch                   = 1
caid                          = 0100
ecmwhitelist                  = 0100@00006A:64
ecmheaderwhitelist            = 803061006A00075C00,813061006A00075C00,810061006A00075C00,800061006A00075C00,813061006A01075C00,803061006A01075C00
detect                        = cd
group                         = 1
emmcache                      = 1,1,2
blockemm-unknown              = 1
blockemm-g                    = 1
lb_weight                     = 875
dropbadcws                    = 1
auprovid                      = 00006A
ratelimitecm                  = 4
ratelimitseconds              = 11
ecmunique                     = 1
srvidholdseconds              = 2

En met deze settings heb ik loadbalancing op 1 ter info.

Geplaatst:

weet je, ik begrijp er geen ene mallemoer van.

omdat er geen noodzaak is een whitelist of services file mee op te nemen als je gewoon oscam (server en client) dvbapi gebruikt

welk protocoll wordt gebruikt / is ingevuld?

cccam of niets?

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst: (aangepast)

weet je, ik begrijp er geen ene mallemoer van.

omdat er geen noodzaak is een whitelist of services file mee op te nemen als je gewoon oscam (server en client) dvbapi gebruikt

welk protocoll wordt gebruikt / is ingevuld?

cccam of niets?

Geen probleem, dan proberen we het uit te leggen :-)

Als je gewoon netjes 1 box heb met 1 kaart en je bent niet van plan om iets te wijzigen in deze situatie dan geen paniek gewoon houden voor wat het is.

Mocht je een server hebben en hier kaarten in hebben die je met de rest van je huis genoten wilt delen moet je het anders aanpakken zonder dat je een lock op je kaart krijgt of andere ellende waardoor je geen beeld meer hebt.

Deze lijst is dus een hulp middel om bijvoorbeeld meerdere kaarten te laten doen wat jij eigenlijk wil met je kaarten, wil je bijvoorbeelde vaste sids op een kaart dan kan je die er zo inzetten.

Wil je alleen maar radio van 1 kaart zet je hem op alleen radio, stukje cake zeg maar.

Wat betreft protocollen, ik heb server client op camd staan werkt perfect de andere werken ook zekers CCcam of Newcamd.

Als je het over het protocol van de reader heb dat ligt er maar net aan wat je hebt, een smargo kan met mouse overweg en dat zie je dus in mijn config heb je een andere reader zul je het moeten proberen als het niet werkt met een ander protocol.

Hoop dat het nu iets duidelijke is :-)

aangepast door THeM
  • 1 maand later...
Geplaatst:

sorry dat ik tot nu toe nog niet gereageerd heb,

maar bedankt THeM voor je uitleg.

het is me een stuk duidelijker geworden, nu nog een goede ACTUELE whitelist vinden om te testen met client en meerdere opnames.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

HeaderWhitelist deze mss

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...