Ga naar inhoud


Biss key's


Choreftis

Aanbevolen berichten

Hallo nogmaals,

 

Blijkbaar is er iets fout gelopen, maar ik kreeg een mail dat er was geantwoord op mijn vraag, maar ik kon niet meer op het forum en mijn topic was ook verdwenen.

 

Nu heb ik mij opnieuw geregistreerd en proberen we opnieuw.

 

Mijn vraag was of hier iemand wist hoe ik in een Topfield TF7710HSCI biss key's kan ingeven, ik vindt het nergens.

 

Met dank bij voorbaat,

 

Grts,

Choreftis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo nogmaals,

 

Blijkbaar is er iets fout gelopen, maar ik kreeg een mail dat er was geantwoord op mijn vraag, maar ik kon niet meer op het forum en mijn topic was ook verdwenen.

 

Nu heb ik mij opnieuw geregistreerd en proberen we opnieuw.

 

Mijn vraag was of hier iemand wist hoe ik in een Topfield TF7710HSCI biss key's kan ingeven, ik vindt het nergens.

 

Met dank bij voorbaat,

 

Grts,

Choreftis

Dus heb je je nu voor de 2e keer geregistreerd en 2 keer niet gelezen wat de regels zijn? Deze vraag mag dus niet gesteld worden. Je zal dat via google ofzo moeten zoeken.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom mag een lid niet vragen HOE de sleutels moeten worden ingevoerd?   Dat is iets anders dan vragen naar sleutels.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het illegaal kijken op dit forum niet behandeld mag worden misschien? De regels zijn duidelijk toch. Enige gedoog is het kijken met je eigen kaart op meerdere ontvangers thuis (LAN Sharing). ga hier echt niet de moraalridder uithangen, dat mogen de heren moderatoren doen... Keys downloaden betekent dat je dus géén eigen kaart hebt en dus geen recht hebt om de zenders te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een discussie zeg, ik stel een stomme vraag en de wereld lijkt te vergaan, en hier zal "ook" wel niet ge-shared worden zeker, of zijn jullie heiliger dan de Paus......

 

Ben al blij dat er één rationeel denkende persoon bij zit.

 

Weet je wat je doet, verwijder mijn account gewoon, want als jullie een klein beetje gezond verstand hadden gehad dan had "dit" probleem anders aangepakt en of opgelost kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Choreftis

 

Nee, hier zijn ook zat leden die sharen, dus zeker niet heiliger dan de Paus. Alleen moet je voor dit soort zaken gewoon andere forums aanspreken. Het is hier gewoon een taboe topic omdat de providers natuurlijk ook anoniem meekijken. Zodra een forum bewezen kan worden beticht van hulp aan WAN Sharing kunnen ze een bezoekje van de rechthebbenden verwachten.. En dat is niet de bedoeling. Het moet een hobby board blijven. Vandaar de zeer strenge regels op dit vlak.. Andere vragen blijven uiteraard welkom.. Bij de aanmelding heb je je akkoord verklaard met de regels die hier gelden..

 

@Moderator

Niet om je onder je duiven te schieten... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...