marco24 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 hier in huis maar liefst 3 van deze ontvangers die doen alles goed (behalve stabiel kaartdelen met elkaar, maar dat is niet de vraag) nu had ik pas de nieuwe 1.25 firmware via usb geladen (gepatchte versie) , en in alle 3 de ontvangers geplaatst leek goed te werken , maar de fast scan lijst van cd leest alle astra 3 zenders dubbel in toen terug naar de 1.24 firmware eerst naar fabrieks instellingen firmware laden van usb niets meer indrukken en alles met rust laten wachten tot de ontvanger weer opnieuw opstart al erg vaak deze ontvangers voorzien van nieuwe firmware, maar bij 3e ontvanger ging het mis na het flashen starte deze niet meer op alleen het groene lampje van de ab sensor brand is deze ontvanger nog nieuw leven in te blazen met vr gr marco
sattv4iedereen Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 je zal een rs232 kabeltje moeten maken,langs de ene kant een stereo plug en langs de andere kant een db9.met het juiste programma is er weer leven in te blazen,heb het ook moeten doen. Hier op dit board is het al uitgebreid aan bod geweest,probeer eens met de zoekmachine,want van mij is het ook al zolang geleden,dat ik het ben vergeten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
marco24 Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 ik ga aan de gang met een rs 232 kabel met vr gr
marco24 Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 vanavond even in de oude doos gekeken voor een db9 connector er moest een com poort verlengkabel aan geloven, door midden geknipt en er een 3,5 mm stereo plug aan gesoldeerd van de duitse site de juiste ariva software gedownload, en volgens de instructies geflasht (op dit forum gevonden) wel lekker ouderwets traag via de com poort , maar het werkt wel. erg bedankt voor de tip de tuner doet het weer prima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen