di-on-air Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Ik heb op mijn hoofdkaart het familie pakket. Mag ik dan op mijn 2e kaart het settopbox nemen? Op de site van canal digitaal, als ik ben ingelogd, kan ik alleen het familie pakket aanvinken. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
RogerDR Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 (aangepast) Je neemt gewoon de tweede kaart als extra kaart en dat kost 1,5 euro per maand dacht ik. Je krijgt een afgeslankt STB paket zonder RTL 8 maar wie mist die? 24 januari 2014 aangepast door RogerDR
dunhans Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Nee, dat klopt niet helemaal, volgens mij is het zo: Je krijgt STB met sinds kort RTL8-HD en Veronica-HD als je hoofdkaart Basispakket is voor €1,50 op je extra (2e of 3e) smartcard. En als je Familiepakket-HD op je hoofdkaart hebt krijg je familiepakket-SD voor €2,50 op je extra smartcard en ook daar heb je sinds kort RTL8-HD en Veronica-HD. En binnenkort komen daar meer HD zenders bij omdat SD langzaam afgebouwd wordt. Erg onhandig is het als je ontvanger de fastscanlijst heeft, dan moet je dus voor RTL8 voorkeuze 10 hebben en voor SBS 6 voorkeuze 286, die hele fastscan lijst staat trouwens in een zeer onlogische volgorde. Doe daar eens wat aan CDS! (mochten die meelezen) Ik hoop dat deze info klopt, want bij CDS weet je het nooit helemaal zeker. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
di-on-air Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 Na het inloggen op mijn canaldigitaal onder het kopje: korting 2e en 3e kaart, moet ik kiezen wat ik op mijn hoofdkaart heb staan. Keuze bestaat uit basis: met korting op settopbox of familie met korting op familie. Maar met familie pakket op de hoofdkaart kan ik niet via internet het settopbox aanvinken. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 januari 2014 Moderator Geplaatst: 24 januari 2014 Erg onhandig is het als je ontvanger de fastscanlijst heeft, dan moet je dus voor RTL8 voorkeuze 10 hebben en voor SBS 6 voorkeuze 286, die hele fastscan lijst staat trouwens in een zeer onlogische volgorde. Doe daar eens wat aan CDS! (mochten die meelezen) Ik hoop dat deze info klopt, want bij CDS weet je het nooit helemaal zeker. In de laatste SD fastscan lijst is de RTL 8 SD versie al vervangen door de HD versie. De SD lijst hoeft dus niet naar de HD kanalen omstreeks # 108 te schakelen. Over de volgorde van de fastscan lijst zal je nooit een versie kunnen maken waar iedereen tevreden mee is. Maar wanneer je eraan gewend bent valt er best mee te leven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dunhans Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 (aangepast) Hallo Cees, Heb net de SD lijst in mijn keuken tv-tje ingescand en je hebt gelijk wat betreft RTL8-HD, maar waarom zetten die "technische" mensen van de afdeling Fastscan dan ook niet even NED 1/2/3HD, Veronica HD, één-HD, canvas-HD, enzovoorts ook niet even op de juiste plaats vooraan in de lijst. Daarvoor moet ik dan weer helemaal naar 101> enzo. OK, dit is off-topic dus we houden erover op. Maar RTL 8-HD zit nu toch wel definitief op de extra smartcard zowel in het STB als in het familie SD zenderpakket, ik ontvang die wel dus......... RogerDR zegt van niet. En di-on-air, ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om met je hoofdkaart famile, een 2e kaart met STB te krijgen, Canaldigitaal heeft zo zijn reglementen, maar je kan de klantenservice eens bellen........... Groeten Dunhans 24 januari 2014 aangepast door dunhans Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Gerard 76 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 voor die ene euro krijg je heel wat extra zenders op de extra kaart. kan het best begrijpen als je die extra zenders niet nodig hebt,maar toch...
chocolate7 Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Je krijgt een afgeslankt STB paket zonder RTL 8 maar wie mist die?
RogerDR Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Kijk maar op de site van CD daar staat het duidelijk: (*) Op je extra smartcards bij het Basis HD-pakket kijk je naar het STBP-pakket exclusief de zender RTL8. Maar zoals ik ook al aangaf die mis ik echt niet hoor.
di-on-air Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 Terleurstellend dat je met een familie pakket op je hoofdkaart niet kunt kiezen wat je op de 2e kaart wilt hebben. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
wanderer Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Terleurstellend dat je met een familie pakket op je hoofdkaart niet kunt kiezen wat je op de 2e kaart wilt hebben. dat is al in tig draadjes genoemd... Samsung 40D6510WS
john-sathopper Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 je verlaagd je hoofdkaart naar Basis.. activeert de 2e kaart en daarna ga je upgraden naar familie..en blijft je 2e kaart STB houden.. het kost een paar centen..maar een andere mogelijkheid is er niet Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
di-on-air Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Geplaatst: 28 januari 2014 Wat een geweldig idee. Lekker omslachtig, maar toch haha Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen