Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Slingbox kan nu via de Roku op iedere tv afgespeeld worden!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Dat klopt wat je zegt, daarom meld ik deze nieuwe optie!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Het werkt wel op een "vreemde" manier... Je moet op je iPhone of Android telefoon de slingplayer applicatie opstarten en dan de output naar je Roku sturen... Dit werkt alleen als je telefoon op hetzelfde WiFi netwerk zit... Is je telefoon buiten het bereik van het WiFi netwerk dan stopt je Roku slingplayer domweg. De kwaliteit laat ook te wensen over door deze constructie.

Dit wist ik dus niet voordat ik een Roku 3 kocht als vervanging van een WD TV live...  Die WD TV Live doet het aardig maar heeft af en toe een probleem met bufferen...

Ik ga dus zelf kijken naar de nieuwe versie van de WD TV Live, aangezien die geen telefoon nodig heeft om als slingplayer te werken...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Is de gewone manier, alles op hetzelfde wifi kanaal, met de AppleTV en iPhone, al heet het daar airplay.

Signaal verlies zal er wel altijd zijn, dat klopt.

Groetjes,
Hoeba

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...