verkerkbr Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Waarom heb je eigenlijk een driver nodig. Dergelijke dingen werken toch gewoon transparant. Het is niet anders dan een usb verbinding maar dan via de 240 volt netwerk. De printer driver zelf is natuurlijk een zaak van de computer. Maar als die werkt, dan werkt de usb verbinding ook.
hansputters Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Heb je voor de bijbehorende software nodig die zorgt voor automatische koppeling met de printer bij een printopdracht en na voltooiing daarvan voor loskoppeling zodat de printer weer voor alle andere gebruikers in het netwerk ter beschikking staat.
satencom Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 De Devolo USB-extender leek mij mij wel handig ,dus dat wordt hem dus niet, bedankt voor de tip ,de Edimax PS-1206 MF is niet duur ,hij is bijna even duur als de TP-LINK TL-PS310U Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
hansputters Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 @satencom: niemand kan je garanderen of de printserver matcht met je printer. Vertrouw niet te veel op die zogenaamde conformiteitslijsten; enerzijds zijn die in de regel zwaar verouderd maar bovendien lijken veel meer printers het te doen met de server naar keuze! Heb je al rond geneusd op de site van.........oftewel de voornaam van de eerste Duitse bondskanselier? Misschien nog een tip: de Zyxel NPS-520 is identiek aan de Edimax PS-1206 MF maar veel duurder.....
satencom Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Ik ben helemaal op hoogte ,ik heb er al een aantal bekeken ,ik denk dat ik even naar mijn computer leverancier ga ,om het één ander uit te bronberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
hansputters Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 (aangepast) @Satencom: ik heb misschien nog een suggestie... Vanmiddag de printserverfunctie van mijn Fritzbox 7390 uitgeprobeerd: werkt prima! Die laat ik voorlopig aangesloten. In concreto: mijn eigenlijke printserver ligt uit te rusten in zijn verpakking. Als je het ding naar hartenlust uit wilt proberen, be my quest. Alleen....ik wil e'm niet verkopen.dus je zou wel zitten aan twee maal porto! edit: of tenminste eenmaal; ik zag net dat je in mijn geliefde fietsprovincie woont... Kom ik de server eventueel in het voorjaar/zomer bij je afhalen 31 januari 2014 aangepast door hansputters
satencom Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Bedankt voor het aanbod, als ik er niet uit kom trek ik wel even de bel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen