abdellove Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Ik wil graag een smart TV kopen, het liefst van 127 cm...alleen kom ik er niet wijs uit mbt wel of niet ziggo gecertificeerd. Want het scheelt bijna 300 euro. Bv Ue50f6500 non ziggo/UPC gesertificeerd kost maar 899 euro maar met 1299. Lees dat misschien de smart functie dan niet goed hier zal werken omdat het een EU model zal zijn..klopt dit en wat raden me jullie aan. Mijn budget is namelijk max 1000 euro?
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Abdellove, het type / model is gecertificeerd indien dat belangrijk is voor jou CI+ module met smartcard in die TV er is niet één exact identiek type / model dat dan niet zou werken of die nu 1000 of 700 euro kost de gecertificeerde modellen zijn heel duidelijk te vinden op de ziggo of UPC site behalve dan: dat we wel weten is dat er re-imports aangeboden worden door webshops op websites die onder een vals type / model aangeboden worden en eigenlijk EU re-imports betreft met andere "specs en firmware" Een en ander heeft dan soms ook nog met de desbetreffende firmware van het toestel te maken die qua land instelling en taal instelling na setup niet geladen kan worden. Voor de KabelTV all-in-one met 50 Inch hoef je zeer zeker niet meer uit te geven dan je budget. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
abdellove Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 Module is voor mijn geen pre maar wel dat de smart functie en firmware het wel mogelijk is in nl. Iemand mij een tip kan geven voor een goede smart tv all in one...bovenstaand TV heeft trouwens 400 Hz...neem aan hoe hoger de Hz des te beter de ( actie) beeld?
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 het lijkt mij alsof je eerst even jezelf moet informeren wat 400Hz betekent op jeTV het kan zijn dat je namelijk verkeerd geïnformeerd bent over wat effectief verwerkt wordt is het een pal signaal bekijken is het 3d bekijken interlaced of progressive de zoektocht begint met weten wat de TV moet weergeven. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
abdellove Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Geplaatst: 25 januari 2014 Heb je een tip voor mij wat voor smart TV ik kan kopen...wat voor model en type?
Psychosammie Geplaatst: 26 januari 2014 Geplaatst: 26 januari 2014 Als je even de moeite neemt om zelf te zoeken kom je erachter dat een gecertificeerd model te koop is voor 1028 euries Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
abdellove Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Geplaatst: 26 januari 2014 Ik had de moeite gedaan maar zoals je leest twijfel ik even of dit wel de beste keuze is..misschien is er een betere smart TV in die prijsklasse. Vandaar dat ik zei om hulp qua aankoop smart TV?
abdellove Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Geplaatst: 28 januari 2014 Niemand die mij kan helpen met een aankoop van een smart TV..zeker er nu vanaf morgen bij ***** zonder 21% btw van start gaat?
satcat Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Een TV is om mee TV te kijken en een PC/laptop/tablet om te internetten en computeren. Als je TV zoekt die kan internetten/computeren dan blijft het toch janken met alle tekortkomingen. Ik denk dat als je persé je internet op TV wil hebben je beter een toestel kunt zoeken waarmee je je PC/tablet/smartphone-beeld naar de TV kunt swappen. Dat heet wifi-mirroring geloof ik (of Miracast maar dat kan merkgebonden zijn). Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar misschien toch leuk om te weten dat het bestaat en eens uit te proberen?
abdellove Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Geplaatst: 28 januari 2014 (aangepast) Ik wil wel graag smart TV met ingebouwde wifi en het liefst met dualcore processor, 3D , minimaal 400 Hz en 50 inch....alleen weet ik niet of die er zijn binnen de max 1000 euro budget en zoja welke is de aanrader? 28 januari 2014 aangepast door abdellove
Tonskidutch Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 tja jonge zoek... dan! Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dirocca Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 ik koop een tv voor wat ie moet dienen, namelijk als beeldmonitor en laat al dat smartgedoe aan mij voorbij gaan. dan koop je met een beperkt budget toch een deftige " beeldmonitor " en als ik al iets van dat smartgedoe wil gebruiken, dan doe ik dat wel ff via mijn enigma ontvanger. is er eigenlijk iets wat een smart tv kan en mijn enigma ontvanger niet? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Psychosammie Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Ik snap helemaal niets van de vraagstelling. Je bent de eerste die ik hoor vragen om een dualcore processor in een TV. 3D? Doodgeboren kindje! Is al weer uit, de fabrikanten zijn er al mee gestopt. 400Hz? En dan? Bij mij staan alle "beeld verbeterende" fratsen uit. Wifi? Mijn TV hing aan het netwerk. Ik heb het er weer afgesloopt en gebruik nu een HTPC En effe zoeken bij een TV boer leert dat er genoeg 50 Inch TV's onder de 1000 euries zijn maar niet met 400Hz. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 29 januari 2014 Moderator Geplaatst: 29 januari 2014 Toch is 3-D mits met de juiste techniek nog steeds indrukwekkend. Op een plasma scherm van de juiste afmetingen en met een actief shutter systeem geniet ik regelmatig van de extra waarde. Deze week nog een Dr. Who film gekeken welke de BBC eind verleden jaar via satelliet heeft uitgezonden. Ik zou 3-D nog steeds op mijn wenslijstje laten staan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Ik heb hier de 7000 van samsung, prima TV met alle mogelijke fratsen er op maar ook net als bij Psychosammie staan de meeste uit. Want stemsturing is leuk en bedienen met je handen zonder asb ook maar met 2 pubers in huis gewoon onwerkbare functies. Wat wel super is is dat je bezoekers gewoon even dat filmpje van de kinderen op Youtube kunt laten zien of even snel wat foto's kunt bekijken. 3D is inderdaad fantastisch om te zien, bril op, juiste CD er in en je hebt het gevoel dat alles in je eigen huiskamer afspeelt en sommigen die het niet kennen duiken gewoon weg als er iets recht op hun afkomt. Dat BTW voordeel neem ik altijd met een korreltje zout, gewoon eerst kijken welke je wilt en wat die elders kost voordat je in die BTW val trapt, want op een enkel product na (die ze je vaak liever niet verkopen) is die elders toch wel goedkoper te vinden. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen